Model talk



Om man vill kan man lyssna på mig i P3 Morgonpasset
här.

Varning - jag är väldigt, väldigt influensasjuk, oförberedd och dödstrött efter en hel natts mördarhosta.
Det märks.

Anyway, jag snackar om modellmyter - eller, snarare om likheter och skillnader mellan modell-livet i verkligheten och i populärkulturen.

För er som inte orkar lyssna kommer jag fram till att den enda egentliga skillnaden är att all dödtid klipps bort på tv. Allt det roliga stämmer ju, men hundratals timmar av väntan och total uttråkning gör sig ju inte direkt i tv.
(Ja, och så är ju verklighetens kritik rätt mycket värre än man får höra att ens "look" är "för kommersiell".)

Kommentarer
Postat av: Ida Annie

Den bilden är så galet fint på dig. I love it!

Postat av: Evis

Precis - fantastiskt fin bild.

2008-09-23 @ 10:57:43
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback