Urladdning.

Om jag igår var förbannad på Ryan Air är det verkligen ingenting emot hur fruktansvärt arg, ledsen och besviken jag är på idioterna på datorbutiken Alina Systems i Norrköping.

Maken till oprofessionellt, inkompetent, nonchalant, elakt, snålt, tjuvaktigt och vidrigt beteende har jag aldrig varit med om i ett servicesammanhang.

Jag börjar faktiskt förstå folk som skickar bajs i kuvert.
Ni på Alina förtjänar en hel låda.

Personalen på Alina har ljugit, skitit i att svara på mina samtal, vägrat ringa upp trots löfte efter löfte, påstått att de gjort en fullständig backup på min dator, lämnat tillbaka den efter tre månader utan en enda fullständig fil, stulit tusentals kronor och behandlat mig som flugskit. Så är det. Och jag är riktigt jävla trött på det här nu. Bara för att ni inte klarar av att sköta ert arbete betyder inte det att jag inte behöver kunna sköta mitt.

Kommentarer
Postat av: Chriztian

Du skulle såklart kunna använda din journalistiska sida och göra en lista över dataställen man inte bör besöka! ;)

Listor görs ju jämt på bra och dåliga saker.

Något ska du väl ha för vad dom gjort mot dig!?



Kram Chriztian

Postat av: Anna

Gå till DS store på gatan bakom filmstaden i Norrköping. Där börjar snart min bror jobba och då kan du vara 99% säker på att få en bra, fungerande dator tillbaka!

2008-10-03 @ 23:57:38
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/
Postat av: malin

gå till Sverker

2008-10-04 @ 11:18:03
Postat av: Annamellita

Vänd dig till konsumentverket och gör en anmälan!

2008-10-04 @ 20:27:51
URL: http://annamellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback