The small things in life.

Eftersom jag ska lämna Sverige har jag köpt en väldigt crappy webcam.
Så att jag ska kunna ha Skypesex med mina vänner, naturligtvis. Adda mig, cAmZLUT666 är mitt Skypenamn!
(Nej, jag visste inte att kameran var crappy, jag trodde den var helt okej. Men teknik är tyvärr allergisk mot mig.)

Det finns dock alldeles fantastiska kvalitéer hos denna lilla manick.
Den har en massa tuffa inbyggda effekter.
Jag kan inte för mitt liv förstå hur jag kunnat klara mig utan den!







Ba' who needs Photoshop anyway?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Haha så fräckt ;P Kikarsiktetsbilden (eller vad det är) är super! Läser din blogg lite titt som tätt. Till vliket land ska du smita då?

Postat av: Sanna

Sist jag använde Skype fick jag en stalker och en såndär Nigeriabrev-fast-via-telefon på halsen. Sinnessjukt. Frågan jag ställer mig är om du är värd det.

2008-10-21 @ 22:43:36
URL: http://sciatica.blogg.se/
Postat av: anna

det är faktiskt ett mcyket trevligt sätt att hålla kontakten på! så, jag tror det blir bra även om den är lite crappy :)

2008-10-21 @ 22:45:09
URL: http://aaccz.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vart ska du flytta? Har du tänkt flytta permanent eller bara för några månader? Själv har jag tänkt att flytta till Indien om 4 år och då blir det permanent, ska bli skönt att slippa kylan...

2008-10-21 @ 22:52:03
Postat av: Annika

Ellenor - Ja, visst är det fantastiskt? :)



Sanna - Din lilla hynda. Visst. Säg upp kontakten med mig bara. Jag trodde att du älskade mig i nöd och lust, sickness and health, blablabla. Men det där var tydligen bara ord för dig.

I MISS YOU LOVE.



Anna - Haha, ja, vi får hoppas det!



Lotta - Jag ska behålla lägenheten i Stockholm, det blir absolut inte för all framtid. Stockholm kommer förmodligen vara min bas om inte alltid, så i alla fall länge till.

Vart jag ska flytta känns liksom... lite privat. Jag vet inte riktigt varför. Känner att jag gärna ligger lite lågt med det i bloggen. Det kommer säkert.

Vad fantastiskt med Indien! Varför blir det just dit? Låter sjukt spännande.

2008-10-21 @ 22:59:44
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: Lotta

Har varit i Indien ett par gånger och jag är bara förälskad i det landet... Djurlivet och naturen är oslagbart... Människorna är vänliga dessutom och allt har ett lugnare tempo än i sverige... Min dröm är att få jobba med bevarandet av tigrarna i Indien och dom har även ett projekt att försöka återinföra geparden till Indien... Vill flytta nu med en gång... Drömmer

Du verkar vara en jättemysig tjej och jag hoppas du kommer trivas, lite synd att du reser så snart annars hade jag faktiskt tänkt fråga hur mycket du tar för att fota... Jag hade behövt lite nya bilder nämligen... Kram på dig!

2008-10-21 @ 23:18:32
Postat av: AnnMary

Grym header!

2008-10-22 @ 00:29:11
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: Anna

Vill mest säga att jag önskar dig all lycka, vart du än ska. Önskar dig all lycka och längtar tills jag kan göra detsamma. Fly landet. Det hägrar så.

2008-10-22 @ 19:20:00
URL: http://puerilt.blogspot.com
Postat av: Chriztian

Hej!

Du, det råkar inte vara så att du har msn med?

För jag tänkte att du kanske vill ha en vän till på din lista i så fall....?!



Om du har en adress och tycker att "det vore ju rätt kul att ha den där C på sin lista" så lovar jag att inte stalka dig så mycket.



Om inte så, ja, då finns du ju kvar här. :)



Kram C

2008-10-24 @ 22:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback