Smoking will cause a slow and painful death

Jag kommer att få cancer om jag inte lämnar det här cafét snart.
Det svider i ögonen trots att jag ställt upp fönstret på vid gavel.
Hur överlevde vi innan det svenska rökförbudet?

Om man kunde spy upp all rök man får i sig skulle jag förmodligen bli rökbulimiker.

Min lånade kofta stinker dessutom knarkarkvart efter tre timmar i den här lokalen.
Nej, om man skulle hitta något ställe med internet men utan askfat.

Stackars hundjävel, förresten, som ligger här och slappar varenda dag.
Han kan ju inte bara hänga ut pälsen på vädring när han kommer hem.

Tacka vet jag snus. Det stör i alla fall ingen annan, så länge de inte försöker hångla upp mig.
Och då får de faktiskt skylla sig själva.

Kommentarer
Postat av: Natthakan

Fint header!

Postat av: Elvira

Uuuusch! Hoppas att du snart hittar ett annat ställe, där kan du ju inte sitta och förstöra lungorna för att andra inte fattar bättre! Okej att jag röker själv ibland (dumt jag vet) :( men jag skulle aldrig röka inne där det drabbar andra.

Och stackars stackars lilla hunden!





2008-11-09 @ 17:44:23
Postat av: Ulf

Jag hoppas att du får cancer ditt äckliga fetto, det förtjänar du.

2008-11-09 @ 17:45:08
Postat av: Agnes

Alltså Ulf är du inte riktigt klok?

Alla vi som läser här gillar Annika och tycker hon är en fantastisk människa vi vill inte höra ditt skitsnack.

2008-11-09 @ 18:24:36
Postat av: ruby

Ulf, jag kommer nog aldrig förstå mig på människor som du. Som orkar läsa, ta dig tid, och resultatet blir endast att du spyr ut meningslös skit?

Why oh why do u waste ur time trynig to carve shit on the bark of a tree?

Sorgligt och det gör ont i mig.

2008-11-10 @ 17:00:44
Postat av: Glitteringly

Vem i helvete skriver så? Tur att Annika vet bättre.



Hijo de puta, som man säger här där jag bor.

2008-11-10 @ 17:14:56
URL: http://glitteringly.blogspot.com
Postat av: Alex

Jag orkar knappt ens kommentera Ulfs kommentar. Men är det inte typiskt hur "fetto" används som en förolämpning, även fast det verkligen inte stämmer? Jag förstår mig inte på vissa människor.

2008-11-11 @ 17:16:58
Postat av: Felicia

Jag bara undrar VARFÖR du skriver så, Ulf? Har det nått syfte igentligen? Varför ens lägga ner tid på att läsa en blogg om man inte ens gillar den? Låt istället alla som älskar bloggen få fortsätta läsa den utan några omogna kommentarer.

2008-11-11 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback