BLONDINBELLA BLONDINBELLA BLONDINBELLA PR PR PR PR PR PR PR PR LATEX GUMMISTÖVLAR SEXBLOGG ONANI LÄS MIN BLOOOOGG

Men raderna om blondinbella kunde du ha skippat, kändes mer som ett krystat pr-trick för blondinbella ab. I så fall hoppas jag du fick betalt för det?

synd bara när du började prata om blondinbellas fest helt plötsligt, blev så ytligt där och passade inte alls in.

Sorry söta ni, nu tycker jag att ni överreagerar.
Klockan var tre på morgonen och jag försökte vara lite rolig.
Okej, det misslyckades, men pr-trick? Känns det som att min blogg är särskilt full av pr-trick? Som att jag någonsin gör något för att få "fler unika besökare" eller vad det nu är man vill ha?

Förlåt, det är en sorgsen dag. Jag överreagerar. Jag vet.

Förresten är mascaran man fick i hennes goodiebag helt jävla värdelös. Jag tag faktiskt bilder imorse på ett omålat och ett målat öga. Sedan var jag tvungen att tvätta mig. Så vansinnigt dålig är den. Förfärlig. Så. Nu hoppas jag att vi kan släppa det här och bli vänner igen. Tack.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

hahaha jag skrattade högt när jag läste din bloggrubrik! =)Du är bäst! =)Tycker verkligen inte din blogg består av ngn reklam för ngt alls, och speciellt inte för blondinbella. Sen finns det dem som inte har bättre för sig och måste ha ngt att beklaga sig över, som att du nämnde blondinbella i din blogg. Till den som oroa sig över det; jag lovar, det finns värre saker här i livet, spar energin till ngt du tycker är roligt istället. Att oroa sig sådär kan ge dig magsmärtor eller huvudvärk.

Postat av: nadja

synd att du la in min kommentar i samma sammanhang som det med pr-trickskommentaren. Det jag skrev hade inte alls med det att göra. Menade på att du skrev så djupt och poetiskt och att sedan dra in Blondinbella(nu handlar det egentligen inte om Blondinbella, utan menar på allt med betydelselösa fester o annat ytligt det finns här i världen) var synd. Meningen försvann liksom då.

Om du hänger med?

Verkar ibland som om du tar allt personligt och missar vad man försöker säga.. Men men.

2008-11-11 @ 03:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback