Besegrad.

Jag vill egentligen bara tycka om dagens outfit-bilder som är galna och konstiga och fulla av loppisfynd och budgetplagg som stylas så att de känns alldeles egna och inte ett dugg massproducerade.
Bilder som är helt fria från Acne och Whyred och Balenciaga och andra märken som gör att det känns alldeles för lätt att klä sig fashion-snyggt.

Jag vill alltså absolut inte gilla Modefeber-Carolines outfitbilder.
Men holy christ vad fina de är. Bilderna, kläderna och hon.
Ibland vill man bara att det ska vara solsken, professionellt och urläckert.






(Bilderna är lånade
härifrån.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hennes bilder är onekligen otroligt fina. Det behöver inte alltid vara fantasifullt och krångligt. Du har rätt.

Postat av: Katarina (bjooti)

Ja men gud, jag vet. Dessutom bär hon upp allt på ett sätt som får mina ögon att nästan trilla ur. Såg henne på plattan för någon månad sedan, hon är så betagande tjusig!

2008-11-09 @ 18:08:30
URL: http://bjooti.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback