"Dessutom har rockstjärnor roligare backstage."



Nu kan ni kolla in vad jag,
Frida Fahrman och Modettemedlemmen Felicia tycker om Agyness Deyns sångdebut, Vanessa Paradis som ny Miu Miu-modell och kändisklädseln på någon hypad gala - här.

(Observera att jag är helt värdelös på att hålla mig kortfattad, och svarar längre än de andra på alla frågor - eftersom jag tydligen inte kan låta bli att lägga in korta och koncisa och absolut nödvändiga meningar som "Katie Holmes och Helena Christensen delade nog limo och tjuvrökte bakom ett träd innan galan".)

Kommentarer
Postat av: tjanna

men hallå du har ju de mest störtskönaste kommentarerna..skit i att de är de längsta;)

Postat av: Tilde

Väldigt snygg din banner blev! Men ja tycker din lilla visningsbild där till höger var otäck.. det ser ut som du är döende (tycker jag) o Annika ska ju leva!

2008-05-09 @ 19:43:44
Postat av: weichkartoffel

Underbara svar. Och Agyness röst är underbar, har blivit helt hookad på låten.

2008-05-10 @ 14:14:13
URL: http://weichkartoffel.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Men det är ju det som gör det roligt att läsa!

2008-05-10 @ 15:44:17
URL: http://ulrikarudqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback