Turning away from the light, becoming adult





Såhär trött och glad kan man vara när man varit uppe sedan klockan sex imorse och spelat in film.
Det har känts så fruktansvärt jäkla bra.
Kyla och storm och stress och väntan om vartannat, och det rörde mig aldrig i ryggen. Eller, okej, jag klagade kanske en del på att jag höll på att frysa ihjäl, men när kameran väl var på försvann allt det där.
Kylan och blåsten och tröttheten.
En magnifik känsla!

Så.
När jag blir stor ska jag lätt bli skådis!
Den nya
Raúl Julia.

Kommentarer
Postat av: Lina

åh, vadå för en film?

Postat av: Annika

Lina, tyvärr är projektet hemligt än så länge! Berättar när jag får tillåtelse...

2008-03-29 @ 19:29:25
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Lina

awww, taskigt taskigt, menmen. Så länge det är kul så ^^

2008-03-29 @ 19:42:47
URL: http://mjorf.blogg.se
Postat av: Erika

Aaaww honey! You're such a sweetheart! Puss puss puss!

2008-03-29 @ 19:49:13
Postat av: Ksm hanna

Hej på dig! Hanna i från KSM, klassen som snart ska ge sig ut i det så kallade "Arbetslivet."
Hoppas det går bra med praktik och med all "visa vad jag går för så jag inte hamnar på arbetsförmedlingens kultur sidor som egentligen inte finns". Ville bara spontant säga att du såg fantastiskt fräsch ut i bilagan (sofies mode)häromveckan. Satt på bussen in till Linköping och kände mig iaktagen, tittade då upp mot tjejen som satt och läste mitt emot. Tadaaa! där var ju du!
Hoppas som sagt att du har det bra! vi syns kanske på nästa tråkiga återkoppling? hälsa fanny om du träffar henne snart! kramar

2008-04-01 @ 13:53:38
URL: http://hanoba.blogg.se/
Postat av: Tomac

Dude. Tre gånger på raken har jag läst rubriken som: "Turning away from the light, becoming a slut."
Det är ju liksom inte ens särskilt LIKT!
Mina smutsiga små fingrar har infekterat resten av mig. :(

I övrigt låter det skitkul, angående skådespelandet. När man får utlopp för sin konstnärliga ådra är brist på sömn och värme små petitesser. Och jag HOPPAS vid Jesus Kristus att filmen ni jobbar på blir en uppföljare till Camp Slaughter! Like: Camp Slaughter 2: The Return of Evil Karen.

Well. Håll oss underrättade, när du får lov att nämna fler detaljer. Being a movie geek, I am dying to know, you know.

*gLiTtErKjAmIz*

P.S. Nu när det har varit bloggtorka i ett par dagar märks det hur beroendeframkallande du verkligen är. D.S.

2008-04-01 @ 15:56:40
URL: http://fold4wrap5.blogg.se/
Postat av: Hellboy

Raúl Julia vs Julia Annika Raúl,.iiiiiiiiiiiik,.Camp Slaughter 2(eller laughter,måste ha varit kul att
göra?),.iiiiiiiiiiik, ingen kan höra dig skrika i cyberrymden!
När ska du bli stor, och hur stor kommer du att bli,16:9 format,en stjärna?
Första bilden är grymt snygg!

2008-04-01 @ 16:25:48
Postat av: Mikaela

Nej men, vad otroligt spännande! Hoppas att du får all framgång som bara gå att få med filmen. Det tycker jag att du förtjänar. :)

2008-04-01 @ 21:56:38
URL: http://www.metrobloggen.se/thischarminggirl
Postat av: Abbes pappa

Shit, vad spännande. Glöm nu inte berätta när du får lov.

2008-04-01 @ 23:26:18
URL: http://www.hejaabbe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback