Looks like you blew it



Nyduschad. Och alldeles slut.

INNELISTAN

-
Janna. Jag är stormförtjust. Bedagad. Tack för en strålande kväll!
- Nytt avsnitt av America's Next Top Model uppe på youtube!
- Godis. Godis är banne mig underskattat. Likaså glass.
- Åååh, Janna igen.

UTELISTAN

- Huvudvärk. Who needs it?
- 3s mobila bredband, som är så vansinnigt långsamt att jag flera gånger under de senaste dygnen varit nära att kasta ut laptopen genom fönstret.
- Att jag inte har några bilder från igår. Jag har sällan känt mig så fin som den kvällen, i min svarta sammetsklänning.
- Att såra och svika. Fast man inte vill. Men saknar alternativ.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Shit, jag som hade tänkt investera i det där mobila bredbandet.

Postat av: Anna

men gud vad vi tänker lika ofta. kollade precis pa ep 3 av ANTM innan jag öppnade din blog. fast jag gillar "make me a supermodel" med nicki och tyson mer. mest pga perry men ocksa därför den serien känns mer realistisk. visst suger det att modeller maste uppfylla ett visst ideal, but that's the reality.

hoppas du mar bra min lilla blog stjärna.

2008-03-09 @ 22:32:33
URL: http://blog.bulle.nu/annaochtotti/
Postat av: Julia

Jag älskar glass! Det är det som utgör höjdpunkterna i mitt (för närvarande) händelselösa och tråkiga liv. Ge mig en burk Crema di Mascarpone och jag är glad och nöjd. :) Sov gott!

2008-03-09 @ 23:06:39
URL: http://prick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback