We might die from medication, but we sure killed all the pain

Som tur är var det bara en enda person (än så länge) som påstod att jag såg "full och äcklig" ut på förra bilden. Jag kan meddela att den personen hade fel - jag var inte det minsta full, och inte äckligare än vanligt.
Nu ska jag precis sätta igång och förminska bilderna jag tog igår;
så länge får ni roa er med andras.

Den första är snodd från
Facehunter.
Kanske den enda bilden där det faktiskt syns vad jag hade på mig.



Ännu en från Facehunter.



De andra är snodda från Sandra (ja, jag är bildtjuv!), och just den här föreställer mig och nämnda Facehunter. Sandra skrev en passande bildtext:
"facehunter var slemmig och försökte limma på annika."



Den tredje, ja, det är ju för tusan jag och Sandra. Söta, söta, söta Sandra.



Jag hade nöjet att träffa Sigrid, som jag viserligen förväntade mig skulle vara en raring, men herregud - vilken sockerbit. Oemotståndlig. Ja, och så har vi förstås Hanna här också. Ännu en godbit.



Det var en bra kväll,
all in all.

Kommentarer
Postat av: Cat

Nu måste jag bara fråga dig var du har köpt de där snygga strumpbyxorna? Är de ljusgrå (ser så ut på min dator)?

2008-02-02 @ 19:33:03
Postat av: Annika

Hej Cat! Jajamen, de är ljusgrå, och införskaffades på H&M i höstas.

Postat av: Johanna

ÅH MEINE GOTT SÅ SNYGG DU ÄR!

2008-02-02 @ 19:40:23
Postat av: Sara-Sofia

Alltså du och Sandra... ni måste vara de sötaste bloggerskorna i hela världen. Tycker ni är så himla himla fina! Så kul att ni var där ihop. Såg på facehunters blogg att nån hade skrivit att hon inte gillade dina kläder, helt galet, den där klänningen är ju helt överjordiskt grym!

2008-02-02 @ 20:04:52
Postat av: emzi

Du och Sandra är så otroligt gulliga att jag avlider lite här bakom skärmen! Ni är underbara!

2008-02-02 @ 22:43:49
URL: http://emmelemzi.wordpress.com
Postat av: sandra

GULLIS.

2008-02-03 @ 00:25:53
URL: http://niotillfem.tjejsajten.se
Postat av: linnea

ja, jag kan bara instämma. fina är ni allt...
sen en fråga, skorna, monki?

2008-02-03 @ 02:09:42
URL: http://ilestmoncheri.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback