Feeling good, let's go all the way

Åh, ni är fina. Ni tror att jag inte vill publicera sexualitetsinlägget för att jag är nervös för vad folk ska tycka om min sexuella läggning.
Men... that's not it.
Jag är nervös eftersom jag vet att jag är en fjortonårig mansgris i en 24-årig kvinnas kropp. Och det kommer ni inte att gilla.
Efter en väldigt, väldigt tråkig sak som hänt är jag liksom inte redo att ta en massa skit för att jag har en skev kvinnosyn.
Jag vill bara käka godis och se på Top Model.
Så det ska jag nog göra.

Ni kan få dansa lite så länge!


Kommentarer
Postat av: Tomac

Nu blev jag ännu mer sugen på att få läsa. Någon dag, när utgångsläget är litet bättre, och du känner dig mer manad, så MÅSTE du posta det där inlägget. Pretty please, with Sugar Ray on top?

Dessutom. Det är bättre att vara en fjortonårig mansgris i en tjugofyraårig kvinnokropp, än att vara en fjortonårig mansgris i en fjortonårig mansgriskropp.

2008-02-21 @ 23:27:33
Postat av: cecilia

vile bara säga..
att jag tycker du verkar vara en väldigt vacker människa. läste kommentarerna fårn någon som verkar fel i huvudet. hoppas du inte tar alltför illa vid dig av sådana kommentarer?

du är vacker. kram

Postat av: Tari

Man får vara en mansgris, jag är en hemsk sådan. Förvånande nog så tar inte många illa upp.

Men! Posta inte ett inlägg om du inte vill. Vad man själv vill innerst inne är viktigast.

2008-02-22 @ 02:33:41
URL: http://iloveyourpapercuts.blogspot.com/
Postat av: Alice

Jag förstår inte vad Tomac menar med att det skulle vara bättre att vara en fjortonårig mansgris i en tjugofyraårig kvinnokropp, än att vara en fjortonårig mansgris i en fjortonårig mansgriskropp.

Antingen är man väl en okunnig 14-åring, eller så är man en desillusionerad 24-åring ;-)

Men menar du att du inte behandlar andra kvinnor jämlikt? Eller att du inte ser dem som jämlika? Eller att du bara pratar med dem om de är snygga och har schyssta bröst?

Du kan väl förklara vad du menar med mansgris? =)

2008-02-22 @ 15:27:58
Postat av: Annika

tvekar på att detta kan stämma.. men du är ju i alla fall medveten om det, i så fall! det är först då man kan förändras till det bättre, vet du väl :)

2008-02-22 @ 18:53:19
Postat av: Margherita

Hej Annika! Jag gillar dig.
Just det där med fjortonårig mansgris har jag hört förut. Fast på http://www.sakerunderhuden.blogspot.com/. En riktigt bra blogg, har du inte upptäckt den redan så är det dags!

2008-02-22 @ 21:22:31
URL: http://donnafortunata.blogspot.com
Postat av: tobbe

-Varför spenderar kvinnor så mycket på smink och parfym?
-??
-För att de är fula och luktar illa.

Riktigt mansgrisigt, haha...

2008-02-23 @ 00:05:31
Postat av: Jessica

Du har iallafall reflekterat över din skeva kvinnosyn. Insikt är ju en bit på vägen, sägs det.

2008-02-23 @ 20:04:03
Postat av: Meidi

Vad gäller sexualitet har man ju alltid sjuka ideal, det hör liksom till. Man behöver inte vara en mansgris för det, fina du!

2008-02-25 @ 01:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback