Baby, you should know that I'm so good at that

Run to where you want, run to where you want
I am gonna find you


Käraste
Kajsa skrev ett inlägg som jag blev otroligt glad när jag läste,
men nu önskar jag att jag låtit bli.
Det handlade om Sophie Ellis Bextor.
Jag har varit besatt av Sophie Ellis Bextor.
Jag kom över det, till slut.
Nu börjar besattheten komma tillbaka.
Fan.
Här kan vi snacka om en tjej som skulle göra mig lesbisk på en tusendels sekund.
Hon uppfyller i varje detalj mitt estetiska ideal,
och den där kyliga, avståndstagande, smått galna blicken och hållningen...
Hon är en dröm.
En perfekt fasad att rasera.
Om någon har hennes nummer kan ni kanske maila mig?

Varsågoda och njut.
(Man får stänga av ljudet och bara titta, också.)









You deserve a girl like me




Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja! Sophie Ellis Bextor är så perfekt!

Postat av: stina

ja hon e skitsnygg.. synn man sitter på jobbet nu och inte har tid att kolla alla filmerna. får bli ikväll.. nått å se fram emot. :D

2008-02-04 @ 14:09:21
URL: http://contaqt.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag var besatt av henne innan också, men lyckades bli av med det för några månader sedan. Och nu väcks det igen!
Minns att jag har tänkt att ni är lite lika till utseendet, men du är snyggare.

2008-02-04 @ 14:18:51
URL: http://amandaelinmaria.blogspot.com
Postat av: sofia dahlén

hon är helt otroligt vacker! Och murder on the dance floor behöver man ju inte stänga av ljudet till.
Hon har några drag (ögon, mun och lite näsan) som påminner om paris hilton, men resten av benstrukturen är helt olik. Men man tänker på det när hon är blond.

Jag gillar både Paris och Sophie.

2008-02-04 @ 14:24:02
URL: http://www.conspicere.se
Postat av: Sabina

Hon är verkligen min drömtjej... Så fruktansvärt vacker. Och SEXIG. Håller med, det är nog nåt med hennes kyliga utseende som gör det...

2008-02-04 @ 14:33:47
Postat av: Mothersvea

Ja visst ar hon helt otroligt vacker hon ser ut som en
perfekt porslinsdocka!

2008-02-04 @ 14:51:30
URL: http://mothersvea.wordpress.com
Postat av: piripiri

Men hon gör ju så infernaliskt platt och intetsägande musik! (Om hon nu gör den själv..?) Nutida disco är bland det värsta jag vet >

2008-02-04 @ 15:15:05
Postat av: Annika

OJ vad många som var förtjusta i min kvinna!

Piripiri - Sant. Fast... vad spelar det för roll? Hon behöver ju inte spela den när jag ligger med henne. Hahaha.

2008-02-04 @ 15:16:36
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Ellen

Hon ser väldigt mycket ut som Vivien Leigh från Borta med Vinden

2008-02-04 @ 17:40:12
Postat av: Kajsa

Åh! Vad roligt att du och jag har en fäblesse för samma skönhet. För mig är hon verkligen skönheten personifierad liksom. Som ett sorts onaturligt sagoväsen som egentligen inte borde finnas, så fin hon är. Och jag gillar musiken! Faktum är att jag gillar allt med henne. Allt allt allt

2008-02-04 @ 22:36:24
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Mirijam

Vad heter översta låten? hon är bra!

2008-02-06 @ 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback