XOXO

Jag tittar på MTVs "The X Effect" och gråter.
Människor är så jävliga.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det är skådespeleri, det är jag säker på.

2008-08-07 @ 20:04:44
Postat av: Paulina

Ja jag tror nog du kan trösta dig med att det antagligen är skådespelare. Vi hoppas på det iaf tycker jag! För vem är dum nog att vara med i ett sådant program och göra saker de gör där när man blir filmad...? :-S



Nej, skådespeleri skulle jag gissa på.

Postat av: Laila

Jag såg det en gång och mitt hjärta blödde.

2008-08-07 @ 21:51:03
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag klarar inte det programmet... Har bara sett det en gång. Tänkte med en gång på hur det skulle vara om jag och min pojkvän var dom personerna. Då grät jag lite jag med.

2008-08-07 @ 22:54:36
Postat av: Elisabeth

Alle gjør hva som er best for seg. det er menneskenes natur. likevell er det helt forferdelig.

2008-08-07 @ 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback