I would do this again and again and again with you

I lördags var det fest. Födelsedagsfest till och med. Det var fantastiskt roligt - jag som aldrig festar fick i mig några urgoda sötsliskiga drinkar, kom fram till att människorna på festen inte var onda, och vågade till slut slappna av. Det var första gången på en hel evighet som jag festade tillsammans med min pojkvän, och det var verkligen på tiden! Vi hade nog en av de mysigaste helgerna någonsin. Det behövde jag.

Det absolut sämsta med festen var att mitt lag kom sist i Davids fruktade musik-quiz. SIST! Jag är alldeles för mycket av en tävlingsmänniska för att hantera ett sådant nederlag på ett värdigt sätt.


David, the birthday boy himself, var på gång.


Min Marcus vägrar alltsom oftast att vara med på bild. Varför? Ja, det är en gåta.


Jag vägrar däremot väldigt sällan vara med på bild.


Den ständiga partyminen... (Jo,
kolla!)


I övrigt så åt jag paella på Kungshallarna. Det kändes som att jag var femton år igen.

Kommentarer
Postat av: Erika

synd att vi inte han ses, hjärtat.

2007-09-24 @ 20:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback