...får hennes hjärna att ruttna...

Ni kan säkert själva räkna ut att jag är en person som gärna bildgooglar mitt eget namn. Dock har det alltid givit sjukt tråkiga resultat - sist jag testade var för ett par månader sedan, och då var jag bara med på en enda bild, där jag dessutom har knallgröngult hår och palestinasjal. Not my finest moment, jag var mitt i en hårfärgningsperiod på väg från mörkbrunt till blont (det blev helt okej till slut, men då färgade jag förstås tillbaka det). Men nu! Ojojoj. Eller, eh... jag är fortfarande inte med på särskilt många bilder. Däremot finns det mycket annat att fnissa åt bland resultaten. Jag bara måste bjuda på min absoluta favorit:


Kommentarer
Postat av: tiny

Usch, vad läskigt det där blev. Bara för att fick jag för mig att googla mitt namn och hittade som vanligt ingenting så jag googlade ditt för att se hur mycket det fanns där. Jag blev mycket shockad när jag hittade ett wikiuppslag på ditt namn! Räknar man dig till lite sådär "minikändis" numera? :)

2007-09-25 @ 15:06:09
Postat av: Sofia W

Och bildgooglar man på mig får man upp, mycket riktigt, en bild på Annika i knallgröngult hår. How sweet! ;-) Och en bilder på en massa kyrkor. jag förstår inte...

Postat av: Isabell

Tufft!

2007-09-25 @ 21:07:30
URL: http://isabellh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback