We'll cause a scene, like lovers do on silverscreens

Haha, vilken överraskning: ingen går in och läser min blogg när jag inte skriver något! :)

Idag fick jag veta att min mormor läser min blogg ibland (vilken ära!), och därför vill jag passa på att tacka henne återigen för de fina handskarna och den uuunderbara klänningen jag fick i födelsedagspresent!

Det ligger faktiskt något lustigt i att få en genomskinlig negligé av sin mormor, och bli överlycklig för den fina... klänningen. "Ja, okej, det är kanske egentligen inget en mormor ger sitt barnbarn, utan kanske mer något man ger sin... älskling", sa mormor glatt.

Well, mormor: jag älskar den. Jag har den på mig just nu (som klänning, med linne och strumpbyxor under). Och nu ska jag äta nyponsoppa med vaniljglass!

Kommentarer
Postat av: Cosmopolit

Det låter som fröken har coolaste katten till mormor, det är bara att gratulera.

Postat av: Nina H

Hej Liza,hoppas du läser detta.
Vilka goa ungar du har,såg på lite bilder här.
Har nyss läst ut Livstid och jag vill knappt vänta till nästa kommer det är lååångt innan den kommer väl.
Vill bara tala om att jag avgudar dina böcker. Man känner igen sig i mycket bla känslor som panik ångest, oron som kan dyka upp fast egentligen ogrundad, man oroar sig mycket i onödan.
Spänninge från början till slut älskar jag och Annikas stora detektivarbete, hur du beskriver allt,och handlingen i dina böcker,alltså hela historien är ju skit bra.
Jag har ju två barn som är 14 och 17 år ,gift,halv arbetslös och halvt sjukbidrag med wipl. skada mm.
Bor i mälardalen.
Hoppas att du skriver många,många fler böcker.
Hoppas ni har det bra i solen här har snön kommit idag och den ligger fortfarande kvar.
Många kramar till er alla.
Hälsningar Nina

2007-11-10 @ 23:04:39
Postat av: Kajsa

Johooo. Jag läser här. Varje dag! :)

2007-11-11 @ 14:19:16
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Emma

Och jag läser också alltid :D
Bild vill vi såklart se på negligén!

2007-11-11 @ 17:21:33
URL: http://www.nogg.se/allright
Postat av: sofia dahlén

jag vill också se bild.

btw. är det ok om jag publicerar din bild med fakegucciväskan på min blogg. Länkar förstås tillbaka.

2007-11-11 @ 17:33:00
URL: http://www.conspicere.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback