Squeeze my hand as hard as it hurts

Jag är så glad.
För att det är över nu. Över över över över.
Och för att kirurgen kom fram till att hörntanden inte skadats av visdomstanden, så den fick sitta kvar (jag var rätt skraj över hur tusan jag skulle kunna tugga utan några tänder kvar).
Men jag är också förbannad.
För att jag ska behöva ha så vansinnigt ooooooooooooooooont.
Ont ont ont ont ont.
Jag är redan fantastiskt svullen, men det känns som att det är mindre än sist, peppar peppar ta i trä.

Jag önskar att mamma vore här.
Eller Marcus.

Fanny och Jakob har varit underbara och vakat över mig medan jag legat och gnytt i sängen. När bedövningen släppte, OH MY GOD! Jag hanterar inte smärta särskilt väl, för att uttrycka sig milt. Nu har jag fått i mig smärtstillande och de har återgått till sina liv, mina underbara vänner.

I love smärtstillande. Nu ska jag se om jag är tillräckligt pigg för att se lite
My So-Called Life.

Kommentarer
Postat av: fashionholic

åhh my so called life har jag inte sett på åratal!! det var en favorit på 90-talet.. hoppas att du mår bättre snart!

Postat av: miri

härligt att det är över, du är helt klart förtjänt av my so called life nu, värsta nostalgiserien!

och handen min är hel och fin ;)

2007-11-05 @ 15:23:43
URL: http://bookofmiri.blogg.se
Postat av: Elin

Åh jag älskade My so called life! Skulle bli överlycklig över att kunna se den igen.. Men du Annika, jag klickade på länken, och vad är det där IMDB för ett ställe? Laddar man ner filmer, eller köper, eller är det bara info om filmer? Hur har du gjort för att kunna titta på serien?

Hoppas tandvärken är nådig!

2007-11-05 @ 16:44:29
Postat av: Kajsa

Jag är här och håller din hand. Fast på avstånd. Men du kan tänka dig en ganska pytteliten hand med små nedbitna naglar och ett ärr från några vassa kaningtänder på högra sida. Krameli kram

2007-11-05 @ 17:24:46
URL: http://aenigma.blogg
Postat av: Annika

fashionholic - Ja, för mig också! Otroligt mysigt att se om den serien. Jag ska se till att må bättre snart, lovar...

miri - Vad skönt att höra att jag inte misshandlade handen allt för mycket! Fan vilken mardröm det var. Brrrrr.

Elin - Imdb är bara information om serier och filmer, om du inte har bra uppkoppling och nedladdningsprogram föreslår jag att du köper hela säsongen på dvd på Amazon, typ 300 spänn! Det är verkligen värt det.

Kajsa - Men åååh, det låter precis som mina händer! Minus kanintandsärret. Fast du är ju mindre än jag, så dina händer är förmodligen ÄNNU mindre än mina! Oavsett så är jag glad att du håller i min. Kom till Norrköping snart och drick te och klappa mig på huvudet, snela.

2007-11-05 @ 18:16:42
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hejsan! Gå in i min blogg och var med och tävla om vardagslyx priset!

2007-11-05 @ 18:19:57
URL: http://lipstickjungle.blogg.se
Postat av: ida

jäkligt snygg design på bloggen!! ^^,

2007-11-05 @ 19:09:17
URL: http://pidaa.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jaaa! Fast som du säger, mina händer är små. Pytte pyttesmå. De finns nästan inte. Så små är de! :) Men de är jättebra på att snällt klappa på huvudet med, krama andra små kalla händer och hålla i tekoppar. Ta det försiktigt med stackars lilla munnen med tänderna nu. Så håller jag din hand såhär på avstånd tills du somnar. (Kan du inte sova så tänk på fin kall snö som ligger på backen här och gör att alla ljud dämpas och man känner sig som om man är med i Narnia.)

2007-11-05 @ 22:22:44
URL: http://aenigma.blogg
Postat av: Jennica

Åh jag vet verkligen hur det känns! Jag svullnade upp som en ballong och hade ont i år och evigheter, jag vet också hur det smakar med deciliter med blod i munnun.. iieuw!! Och dessutom, ha jag tandinfektion nu, när det ha gått nsötan mer än 1 månad sen =/

Skummade dock bara igenom inlägget, vet inte om du ha opererat dem, men det gjorde iallafall jag xD

2007-11-05 @ 23:09:45
URL: http://jenniicaa.blogg.se
Postat av: jennifer,

älskar den serien!

2007-11-06 @ 00:04:37
URL: http://hellobenjamin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback