Söt som socker, har sin oskuld kvar



Jag som fröken Cecilia Synd, januari eller februari 2004.
Konstig casting tycker jag själv, vet inte om jag är det självklara valet när man ska ha en tjej som "vill bli modell för Slitz" och hänger på Stureplan. Tur att det inte var jag som skötte castingen, kan man väl säga! Kul hade jag i alla fall. Inspelningen gick av stapeln dagen innan jag åkte upp till Tärendö och spelade in Populärmusik från Vittula (där jag spelar kommunisttjejen som har sex med Matti i omklädningsrummet), jag minns att jag tyckte att det var lite roligt när de skruvade på sig och frågade om det var okej med en sexscen i videon... Det kändes lite som att jag blivit placerad i ett fack, haha! (Ja, utan att någonsin spelat in en sexscen förut. Imponerande.)

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

Coolt =) Vad hade du för roll i Populärmusik från Vittula?

Postat av: Annika

Sorry, skrev till det nu! Kommunisttjejen som Matti har sex med i omklädningsrummet. :)

2007-11-05 @ 00:01:07
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: ida

så populärmusik från vittula spelades in i tärendö och inte i pajala? intressant..

2007-11-05 @ 13:41:21
URL: http://isaksdotter.blogg.se
Postat av: Alex

Oj, shit! Nu var jag tvungen att leta upp filmen och spela fram till den scenen :P
Annika, du rockar röv som förförisk kommunist i palestinasjal. Så sjukt komiskt att han ser ut att bryta nacken där på bänken.

2007-11-05 @ 18:15:06
URL: http://glitteringly.blogspot.com
Postat av: Annika

ida - Njae, MINA scener spelades in i Tärendö.

Alex - Hahaha, vad glad jag blir! Tack! Ja, hela scenen är rätt komisk, måste jag säga.

2007-11-05 @ 18:18:04
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: anna

amen shit, var det du alltså ! :) jag trodde det faktist inte., :D

2007-11-05 @ 19:33:56
Postat av: Luckycherry

Hihi tyckte jag kände igen bruden i videon :D

2007-11-05 @ 19:35:37
Postat av: maja

vad kul! har du inte ett youtube-klipp från filmen också? skulle va jättekul att se.

2007-11-06 @ 13:44:36
Postat av: Jagsjälv

hoppas du inte tycker det är stötande men jag tyckte kommunisten var ashet, nästan dräglade i den scenen, men men är man 15 år och kille så kanske det inte är så konstigt. hoppas du inte tar illa upp eller något.

2007-12-22 @ 19:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback