Och hennes kläder följer inga enkla lagar om obalans

Ni har väl inte glömt att rösta på er favoritoutfit i Hanna Fridéns outfittävling?

Själv tyckte jag att det var sjukt svårt att bestämma mig, måste jag erkänna...

Helgen har varit underbar, trots äcklig smärta i munnen. Svullnaden har börjar gå ner, jag ser nästan ut som mig själv igen!
Hurra för det. Hurra, hurra, hurra, hurraaaaa.

Förresten hatar jag mig själv för att jag inte köpte biljetter till Cure på Hovet medan de fortfarande fanns kvar. HATAR. Jag antar att jag liksom hoppades att någon som inte är lika pank som jag skulle komma på att de skulle köpa biljetter i present till mig. Ja, jag vet, det var extremt dumt. Jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback