I'm so sorry I couldn't love you enough

Jag såg precis nya Americas Next Top Model-avsnittet, och tänkte skriva något spydigt om det lustiga i att både de svenska och amerikanska tjejerna spelade in musikvideor i gårdagens avsnitt (det lustiga skulle ha varit den ganska skrattretande kvalitetsskillnaden mellan de båda videorna).

Men... när jag letade upp videon på YouTube för att posta den här upptäckte jag att alla de amerikanska Top Model-tjejerna är bortklippta ur
Enrique-videon de spelade in. WHAT?! Eller snarare, själva scenerna är med, men med andra tjejer. Alltså har de spelat in scenerna flera gånger vid samma tillfälle fast med olika tjejer, och av någon anledning inte använt ANTM-tjejerna. Jag funderade på om det kunde vara för att videon kom ut innan avsnittet sändes eller något, men i så fall, varför låta dem vara med alls?! Och de gjorde ju bra ifrån sig, några av dem i alla fall, så varför byta ut dem?

Jag fattar ingenting.
Heather som var så bra (som alltid).

Snart: NYA GOSSIP GIRL! (Förlåt Erika, jag kan inte hjälpa min obsession. Love me anyway?)

Kommentarer
Postat av: Lina

åh, jag som inte kan hitta det avsnittet, kan du tipsa om vars man kan ladda ner det?

Postat av: Annika

Jag körde med isohunt!

2007-11-08 @ 23:26:56
Postat av: Sandra Jonsson

GUD VAD BRA DET VAR!!! Avsnittet! Rätt person åkte också tycker jag... vilken tur att det finns serier att titta på så att du har något att göra där du ligger hemma och har ont, stackare!

2007-11-08 @ 23:31:24
Postat av: Lina

åh tack så mycket, det där räddade min kväll!

2007-11-08 @ 23:35:59
URL: http://mjorf.blogg.se
Postat av: Annika

Sandra - Visst var det? Sjukt bra! Men hela säsongen är grym tycker jag! Och nja, jag vet inte... jo, hon förtjänade att åka, men det finns vissa jag gillar ännu mindre... Vill inte säga för mycket och spoila för andra, haha! Ja, vad tusan skulle jag gör utan serier?! Tack för peppningen!

Lina - Åååh, så lite så! Glad att jag kunde hjälpa till!

2007-11-08 @ 23:39:16
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: jennifer,

jag instämmer helt, det är bara sjukt skumt. videoinspelningar brukar ju [när budgeten tillåter] vara i mer än en dag, så detta kanske var fallet även här. men det var helt klart onödigt att spela in exakt samma scener en andra gång.. eller kanske tredje, vad vet jag? heather & lisa gjorde sjukt bra ifrån sig & det fanns bra klipp av alla. det hade funkat som en video- utan tvekan.
hoppas den finns att hitta någonstanns snart,

2007-11-09 @ 00:11:27
URL: http://hellobenjamin.blogg.se
Postat av: Annika

Ja, den ska ju ligga på hemsidan, men deras dumma videor är ju bara tillgängliga för dem som bor i USA! Sjukt irriterande!

2007-11-09 @ 00:21:28
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: sanna

På Enrique Iglesias hemsida är det top model-videon! Den kanske skulle hållas hemlig tills avsnittet visats. I don't know... Knepigt, hur som helst. :)

2007-11-09 @ 01:40:11
Postat av: Erika

Love you always. No matter what ^___^

2007-11-09 @ 07:46:06
Postat av: Sofia

Ut med Ambreal, Bianca och Chantal till att börja med! Heather vinner, Lisa eller Jenah på andra plats. My opinion so far ;)

2007-11-09 @ 08:14:58
Postat av: Fia

Gossip Girl igår alltså. Jag ääälskar att du älskar sunk och gossip girl. Som jag :P Vill du ha ett annat serietips: Pushing Daisies. Trust me!

2007-11-09 @ 09:23:38
Postat av: Jennifer

Böckerna går som tv-serie i USA nu och jag råkar ha dom första avsnitten här framför mig, varför har jag inte börjat kolla än!?! Diggar din blogg! Ha d/Jennifer

2007-11-09 @ 19:24:39
Postat av: Rebecca

Avsnitt 7 av Gossip Girl var det bästa hittills!
Sista scenen med Blair & Chuck ger mig fortfarande gåshud flera dagar i efterhand.

2007-11-10 @ 19:27:32
URL: http://fallaway.blogg.se
Postat av: emma

http://youtube.com/watch?v=Jnk7NIeXUWs

2007-11-10 @ 21:30:25
Postat av: jenny

vart ser du på gossip girl?

2007-11-11 @ 11:03:50
URL: http://strawberrygums.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback