Come with me!

Kommentar:

det är inte så kul att läsa din blogg längre. du gör bara massa länkar till det där fatale. lägga ner bloggen och bara satsa på det kanske??

En helt befogad kommentar, tycker jag, men jag vill ta tillfället i akt och säga igen: Jag kommer inte att "lägga ner" Beautifulones, i alla fall inte i bemärkelsen "radera" eller "aldrig mer skriva". Man vet aldrig vad som händer, och jag ser ingen anledning till att lägga ner min blogg. Däremot har ni all rätt att sluta läsa den - jag bloggar ju numera dagligen på
Fatale, vilket tar upp all den lilla lediga tid jag har. Dock vet jag att väldigt, väldigt många av våra underbara läsare på Fatale går in på sidan genom min blogg, och därför länkar jag här!

Jag bloggar inte annorlunda på Fatale, jag har bara flyttat - ni kanske tycker att jag skriver mindre, men jag hade inte skrivit mer om jag bloggat på Beautifulones, jag har helt enkelt inte tid eftersom jag är i skolan från tidig morgon till sen kväll. Vi har så otroligt mycket att göra, och jag måste låta skolan gå före bloggande. Nej, hade jag inte haft Fatale hade jag nog knappt bloggat alls de här månaderna, men jag vill så gärna att Fatale ska bli bra att jag tar mig tid.

Vill ni sluta läsa får jag tacka så mycket för att ni alls läst min blogg, vill ni följa mig på Fatale istället är jag hedrad!

Kommentarer
Postat av: Arazoo

Din blogg är en av dem bästa, enligt mig. Din blogg är en av dem få som jag följer med hjärtat. Samma sak på Fatale. Som du sa, du skriver inte mindre/annorlunda/bättre där, du har bara flyttat. Fortsätt med båda bloggen precis som du gör nu, du balanserar dem perfekt!

Postat av: Anonym

Man behöver ju inte gå in på fatale om man inte vill, men saken är den att det är jävla bra när du länkar så att man vet när fatale är uppdaterat!

2007-05-23 @ 07:27:19
Postat av: evelina

det är klart att du ska fortsätta skriva här!
man kan ju säga att det här är din personliga och Fatale ditt "jobb"? Jag tycker att du gör båda delarna mycket bra och jag följer båda två.

2007-05-23 @ 10:01:10
Postat av: Peter Fernold

28 veckor senare...

2007-05-23 @ 12:08:19
URL: http://thefindumonde.wordpress.com
Postat av: Anna

Jag tycker du ska fortsätta skriva, precis som ovanstående. Och du har ju själv meddelat ett flertal gånger att fatale kommer att ta upp mer tid och att din gamla blogg kommer att finnas kvar för din egen skull. Ibland behöver man bara få ur sig en massa mindre (eller mer) seriösa saker och beautifulones passar väl perfekt för det? Keep up the good work, det är allt jag har att säga.

2007-05-23 @ 20:24:39
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback