Stan har feber ikväll

Jag är verkligen lustig när jag har såhär hög feber.
Igår morse, till exempel, trodde jag på allvar att jag skulle lyckas ta mig iväg till skolan på eftermiddagen.
HAHAHA.
Det skrattade jag försiktigt åt imorse, när jag låg i min dyngsura säng och skakade av frossa.
Och var samtidigt helt övertygad om att jag skulle ta mig iväg till skolan på eftermiddagen.
HAHAHAHA.
Inte förrän det började bli eftermiddag, och jag fortfarande inte hade lyckats ta mig upp ur sängen ens för att hämta nytt vatten, insåg jag att jag faktiskt inte skulle ta mig någonstans idag heller.
Imorgon, klockan 10-12, kommer jag dock garanterat att vara i skolan, för att presentera filmen jag och
Marlene spelade in i måndags och klippte i tisdags (idag blev hon alltså lämnad alldeles ensam för handledningen och finklippningen). Garanterat.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Jag hade inte ens tänkt tanken att jag skulle lyckas blogga idag, men när sms:en började trilla in för ett par timmar sedan - "är du död?!" - insåg jag att jag faktiskt har ett slags ansvar. Liksom, jag kan ju inte låta mina vänner tro att jag ligger på dödsbädden - även om jag måste erkänna att det känts precis så både en och två gånger det senaste dygnet.
(Jag är sjukt överkänslig när det kommer till att vara sjuk.)

Hurra, förresten!
Jag fick precis veta att jag fått en lite kusin. Min första pojk-kusin. Välkommen till livet, lilla bebben!

Eftersom jag inte är tillräckligt klar i hjärnan för att tänka så citerar jag det Marlene skrev i sin blogg om vår lilla film:

"Har haft fullt upp igår och idag med att filma tillsammans med Annika. Gjorde en grovklippning idag, vilket gick väldigt bra. Hade hur kul som helst med att både spela in filmen och att klippa den. Det är så himla skönt när allt bara flyter på, både att tekniken fungerar och att man har samma bild i huvudet. Allt blir bara så mycket enklare då. Sedan att det för en gångs skull inte var gigantiska grupper med minst fem personer och lika många olika viljor. Blir kul att se de övrigas filmer och sen att se vad de tycker om vår. Den är ju helt klart väldigt mycket av Marlene och Annika all over. Hur grymt som helst. haha."

Helt klart väldigt mycket Marlene och Annika. Kan det bli bättre?!

Jag måste ju vara där imorgon på presentationen.
Jag ska ta mig dit!
HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Pallar inte att svara på alla fantastiskt söta kommentarer just nu, men - I love you, guys.

Kommentarer
Postat av: Peter Fernold

Pics plz?

Postat av: Carro

Är det flunsan som klubbat ner dig? Fan vad det är synd om alla som får flunsan...Krya på dig :D

2007-03-08 @ 20:03:14
URL: http://caro.bloggagratis.se
Postat av: Gwendoline

Hej, bara lite nyfiken, men vad är det för utbildning du går?

2007-03-08 @ 20:27:58
Postat av: Sandra

Uuuh, stackare. Känner igen den där dödskänslan. ;P Hoppas du blir bättre snart, och se till att rocka järnet i morrn på redovisningen! ;-P

2007-03-08 @ 20:48:04
URL: http://thougtful.blogg.se
Postat av: A

Ah, krya på dig!

2007-03-08 @ 21:03:42
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Liza

varför kräva så mycket. I feel sorry fo you.

2007-03-08 @ 21:47:55
URL: http://knoll.blogg.se
Postat av: Camilla

Krya på dig, förjävligt att vissa ska få må dåligt!

2007-03-08 @ 23:53:36
URL: http://www.stilic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback