Made for walking

Efter tio timmars sömn lagade jag och Marcus en gigantisk brunch som gav mig magknip - men det var det godaste jag ätit på länge. Crêpes med chorizo, bacon och keso med smak av grillad paprika, sedan tunnare pannkakor med skivad färsk frukt, varmade (tinade) jordgubbar och vaniljglass. Amazing!





Sedan tog vi oss iväg ut på stan en liten stund, för en väldigt lyckad liten shoppingtur. Bland annat köpte vi likadana skor, fast i olika färger, på Wedins nyöppnade butik - och när man köpt skor behöver man ju en skohylla att ställa dem på! :) Okej, det kanske var exakt så vi tänkte, men vi har saknat en skohylla
i över ett år, så när vi hittade en snygg sak i smide på rea slog vi till.






Ehm. De mörkgrå/silverfärgade är mina.

Jag hittade dessutom det perfekta knallrosa läppstiftet, det får ni se lite senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Får man fråga vilken kamera du använder?

kram kram.

2007-03-18 @ 18:09:01
Postat av: Britta

Snygga skor!

Postat av: Annika Marklund

Anonym - javisst får man fråga det! En Canon Eos 400D, med extern blixt från Sigma.

Britta - TACK! I love them!

2007-03-18 @ 18:58:02
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: sandy

mmm va gott...

2007-03-18 @ 19:45:01
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Anonym

får man fråga vart skohyllan kommer ifrån? den var snygg!

2007-03-18 @ 19:48:20
Postat av: Tessan

Jätte fina skor!!

2007-03-18 @ 21:14:13
URL: http://crewlady.blogg.se
Postat av: Sofie

Åh.. provade dem i vitt förra helgen..men köpte ett par andra istället.. dom är så fina!

2007-03-18 @ 23:02:14
Postat av: lisa

hej!

gillar verkligen din blogg + de svarta skorna på bilderna här.
letat efter liknanade.
skulle bli jätte glad om du kunde tala om vart har du hittat dessa!? :)
tack

2007-03-19 @ 16:39:59
Postat av: lisa

hej!

gillar verkligen din blogg + de svarta skorna på bilderna här.
letat efter liknanade.
skulle bli jätte glad om du kunde tala om vart har du hittat dessa!? :)
tack

2007-03-19 @ 16:40:12
Postat av: Jenny P

Okej måste erkänna att jag mest kollade på skohyllan. Är på jakt efer en själv, så var köpte du denna variant?

2007-03-19 @ 16:48:14
Postat av: mjuppp

schmoove rip-off blubb

2007-03-19 @ 18:18:22
Postat av: Annika Marklund

Sandy - Du anar inte. Det var den ultimata brunchen!

Anonym - En liten butik här i Norrköpings Centrum som ska stänga och har utförsäljning just nu, Peking Shop heter den.

Tessan - TACK!

Sofie - Jag gillade de vita bäst först, men jag och Marcus kunde ju inte köpa IDENTISKA skor... :) Och de fanns bara i vitt i killstorlek, så jag fick ge mig!

Lisa - Tack så jättemycket, Lisa. Skorna är inte svarta utan mörkt silvergrå, de finns på Wedins!

Jenny P - Citerar: "En liten butik här i Norrköpings Centrum som ska stänga och har utförsäljning just nu, Peking Shop heter den." :)

mjuppp - Jajamen, perfekt för oss fattiglappar!

2007-03-19 @ 20:48:57
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Fashionable Gossip

Skorna är jättefina. Har likadana. Men fick sånt skoskav idag. AJ. Var tvungen och ringa pojkvännen och be honom köra mig hem för byta skor. Kunde inte ta ett enda steg och blåsan var skitstor! Men..skorna är totalt värda det. Hoppas jag!

2007-03-19 @ 21:17:07
URL: http://fashionablegossip.webblogg.se/
Postat av: Stardoll

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2008-02-11 @ 21:54:48
URL: http://stardoll-cheats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback