Det är min tur nu

"När du mår bättre är korta promenader bra för läkningen."

Snacka om att mitt Kåvepenin sköter sitt jobb.
JAG ÄR FEBERFRI IDAG!
Hostan är precis lika illa som tidigare, men å andra sidan står det att "trötthet och hosta kan sitta kvar i ytterligare någon månad", så det är kanske inget att oroa sig för.
Jag har i alla fall bestämt mig för att det är extremt orättvist att jag inte får uppleva det fina vårvädret överhuvudtaget, och bestämt mig för att feberfri = kort promenad. JAG SKA GÅ UT! UUUUT! Jag har förberett mig genom att se första halvan av Djävulen bär Prada och tagit en kokhet dusch, samt gläntat på balkongdörren för att prova mina vingar. Det kändes bra. Mina lungor verkade uppskatta att andas riktig, frisk luft igen, om så bara för tio sekunder.

Nu jäklar, jag är redo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är riktigt härligt ute idag, så passa på!

Postat av: Johanna

Härligt! Jag är förkyld och bara trött men kan bara inte sitta hemma. Tog en promenad på stan själv :)

2007-03-12 @ 15:40:31
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Annika Marklund

Det blev tyvärr inte direkt någon promenad. :( Jag blev för yr och skakis, har ju inte gått överhuvudtaget på nästan en vecka... så det blev lite frisk luft nere på gården istället, där jag slapp röra mig. :)

2007-03-12 @ 16:15:27
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tar också kåvepenin just nu, miracle worker hehe men tyvärr ska jag tillbaka till jobbet imorgon.

2007-03-12 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback