Can I hold your hand for a while?

Idag är en väldigt, väldigt, väldigt dålig dag. En misslyckat högskoleprovdag. Jag måste smälta denna fullständigt värdelösa upplevelse en stund, så jag börjar med att lägga upp några fiiiiiiina bilder, förställande fiiiiiiiiiiiiina männsikor, från torsdagskvällen:


Två äckligt snygga flickor - alldeles utomordenligt fantastiska Monika (till höger) och hennes barndomsvän med världens mest smittande leende, Madeleine. Spred glädje omkring sig hela kvällen. Fler sådana människor borde visa sig ute!


Jag blev ofantligt avundsjuk när jag upptäckte att ursöta Anna hade på sig den ljuvliga nyckelpigejackan som jag spanat in på
Pick a doll - Norrköpings enda klädbutik värd namnet. Pick a doll drivs passande nog av Annas pojkvän Andreas, ja, killen med smileytröjan och Prince Charming-frisyren. Ett av Norrköpings sötaste par.

Värdelöst vetande: När man bildgooglar "Prince Charming" kommer det upp väldigt många bilder på hästar, men inte en enda på någon som har Andreas frisyr. Shame on me!


Pauline med det vackra håret (och vilket leende!).


Min före detta hyresgäst Louise med sin Jon, mannen som är skyldig till att hon flyttade. Nyblivna sambos och söta till tusen!


Jag har inte bestämt mig för om jag tycker att jag är snygg eller inte på den här bilden (bland annat har jag ju inte ens någon överläpp). Efter en stunds funderande kom jag fram till att det inte spelar så stor roll. Man måste faktiskt inte alltid vara snygg.


Love och finfina Emma, som är så tjusig i läppstift - en av de som påstår sig inspirerats av mina ständigt kolorerade läppar! ;)


Extra härliga Kristina var uppe från Malmö för att fira syrran som fyller 30, och en Republik-kväll med oss hann hon med! Här tillsammans med min egna kameraskygga älskling...


...och här tillsammans med, tja, inte lika kameraskygga mig.


Idag är sista chansen att rösta, om jag inte fattat fel:

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag vet inte om de är till någon tröst, men det gick så otroligt äckligt dåligt för mig också i höstas när jag gjorde högskoleprovet. Är det din första gång? Jag tror att man måste göra det många gånger innan det lönar sig. Går inte du redan på någon utbildning?

Första bilden, tjejen till vänster - skitsnygg(!!!) Du är himla jättesöt på dina bilder, och det där med att överläppen inte syns något särskilt - welcome to my world.

Postat av: Johanna

Fin fina bilder! Och gör nåt skoj efter HP, det är du värd efter att ha gjort det, =)

2007-03-31 @ 18:30:25
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Amanda

Fina kort :) Lika snygg som alltid är du också.
Lycka till i tävlingen förresten! Inatt avgörs det ju, fy vad spännande!

Kram på dig.

2007-03-31 @ 20:11:16
URL: http://amandaberg.webblogg.se
Postat av: Michaela

Jag fick 1.8 på provet innan jag sökte till universitetet, men om jag skulle göra det idag så skulle det kanske vara sämre. Inte för att min hjärna har förtvinat eller för att jag har återgått till Cro-Magnon, snarare för att jag inte längre läser saker som man använder sig av i DTK-delen. Det gör nog inte du heller. Matematiska kunskaper är färskvara.

Du är dösnygg i håret, som vanligt. Jag klippte mig igår, och grät. Det är fult, alldeles för kort och inte som den frisyr jag begärde. *go cry emo kid*

2007-03-31 @ 23:04:41
URL: http://www.pickamela.deviantart.com
Postat av: Emma

Har inte gjort högskoleprovet. Dels för att jag inte skulle klara stressen det skulle framkalla hos mig, vill också vara bäst :)

Förresten, en bildgoogling på Prins Valiant ger nog de resultat du ville åt :)

2007-03-31 @ 23:54:42
URL: http://luckyavenue.blogspot.com
Postat av: Golddresses

Guud vad du har söta kompisar.
Har faktiskt råkat skriva ett litet inlägg om DIG.

2007-04-01 @ 08:37:44
URL: http://www.golddressses.blogg.se
Postat av: Anna

Det var trevligt att äntligen få hälsa på dig, Annika!

2007-04-01 @ 10:45:46
Postat av: Sofie

Åh men hjälp, det är ju du som fotar i tidningen! Du tog skitbra bilder och det är en jävla synd att jag inte var där och kollade, men hade polare som spelade i semin av rockkarusellen på kammarn så jag var bokad som stöd. :) Hur som helst, kul att lyckats ramla över en Norrköpingsbo! Och tack för tipset om Pick A Doll, aldrig hört talas om butiken men tänker fan i mig rusa dit imorgon!
Cheers!

2007-04-01 @ 19:18:52
URL: http://www.vinyl.webblogg.se
Postat av: Rory.

grymt bra skrivet man maste inte alltid se snygg ut :)

2007-04-03 @ 18:05:16
URL: http://rory.blogg.se
Postat av: Rory.

grymt bra skrivet man maste inte alltid se snygg ut :)

2007-04-03 @ 18:05:23
URL: http://rory.blogg.se
Postat av: Johan

och hjälp, kan man bli kär i en tjej bara av en bild? Jag känner mig så enormt ytlig nu att det inte är sant men mitt hjärta började seriöst dunka snabbare av Pauline.
Hon är nog min drömtjej :)

2007-04-04 @ 00:49:41
Postat av: Annika

Johan - Jag var bara tvungen att skicka vidare din kommentar till Pauline, det var så sjukt gulligt skrivet!

2007-04-04 @ 00:55:52
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Johan

Jo men visst, jag lever på att vara gullig :). Skönt med internet, här slipper man göra bort sig och säga sånt ansikte mot ansikte. Hade varit jobbigt om jag stött på henne på någon fest :P.

2007-04-07 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback