You're young, it's already begun



Jag är riktigt nöjd med att Marcus åker till jobbet 06:25 varje morgon. Jag har svårt att somna om efter att han gått, vilket ger mig en hel extratimme innan skolan!

Saker jag väljer att göra den extratimmen:
- Koka ägg
- Läsa seminarietexterna en gång till (idag handlar det om dödshjälp för små barn, gott folk)
- Gå med i massor av fåniga
Myspace-grupper
- Skriva långa svar på kommentarer på Fatale (när ska jag annars hinna?)
- ...och, förstås, se två avsnitt av The Janice Dickinson Modeling Agency. Vem visste att the bitch kunde vara så beroendeframkallande?!

På en jäkligt söt tjejs Myspace-sida står det såhär:

"It's better to be hated for who you are, than loved for who you are not."

Av alla töntiga floskler är nog den här den som stämmer absolut bäst in på min personlighet.

Kommentarer
Postat av: Angel

Janice är beronde framkallande ja kul att hon har en svensk med där också nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback