Skoreparatörerna slår till igen!

Varför, varför, varför flyttade jag ifrån Stockholm? Och varför är jag inte rik? Jag hade kunnat köpa upp hela Fifth Avenue Shoe Repair. Det gick ju tyvärr inte, men det blev en galet snygg, galet skum top för halva priset. Marcus köpte ett par smala jeans som var ungefär hur snygga som helst. Aah, nu är vi hemma hos mamma och grymt läckra i våra nya kläder! :) Dags för sushi.

(Jag köpte lite annat också, kan jag väl erkänna. Lite H&M blev det, får se vad jag behåller...)

Kommentarer
Postat av: Ida Annie

Åh. Sushi, sushi, sushi. Pure luv!

Postat av: Anonym

Din mamma är för fan rik. Hon kan ge dig lite pengar!

2007-01-27 @ 22:59:38
Postat av: Annika

Ida Annie - I KNOW. Du skulle sett sushin vi åt, herregud! Det var flera hundra bitar upplagda så sjukt vackert på stora fat... galet.

Anonym - Jamen visst, jag hade ALDRIG kunnat köpa kläder om inte mamma hade stuckit till mig pengar då och då, exempelvis betalat för mina tandoperationer! Sugar mama. I love her.

2007-01-27 @ 23:08:54
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Saga

Åh varför är inte jag också rik? Och varför bor jag uppe i norr och inte i Stockholm? Världen är orättvis ibland.

2007-01-28 @ 00:45:23
URL: http://parant.blogspot.com
Postat av: Ida Annie

Men guud sluta att hålla på att fresta mig - klockan fyra på natten kan man inte få tag på flera hundra bitar sushi ju x/

2007-01-28 @ 04:17:11
URL: http://stylebyida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback