Din sol, din himmel - tack för den!

Tårtan blev perfekt! Vi hängde i parken i det strålande solskenet hela dagen; jag, Marcus, Anders, Sofia och Fanny (och sen kom Fannys Anders också). Solade, spelade kort, käkade tårta, brände oss på axlarna... När jag tröttnade på att förlora i kort hela jäkla tiden gick jag och Marcus hem och såg några avsnitt av världens mysigaste serie, sedan bjöd han mig (!!!) på grekisk restaurang (jag var lämpligt nog klädd i vitt och blått, sorry Sverige...), och nu har Sverige tydligen dessutom vunnit i fotboll. Det går bra nu!




Kommentarer
Postat av: Emma

Mums vad god tårtan såg ut!

2007-06-06 @ 22:27:43
Postat av: Annika

Åååh, tro mig, DET VAR DEN! :D

Postat av: Loos

MUMS!

2007-06-07 @ 09:16:31
Postat av: Annis

Åh det tårtreceptet vill jag ha, Annika! Kan du inte skriva in det? Den ser ju för ljuvlig ut.:)

2007-06-07 @ 14:13:54
Postat av: Annis

Åh det tårtreceptet vill jag ha, Annika! Den ser för ljuvlig ut. Kan du inte skriva in receptet åt mig? :)

2007-06-07 @ 14:15:23
Postat av: lithesupercat.blogg.se

wow, du är verkligen vacker!

2007-06-12 @ 00:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback