Born in the seventies?

Pop 'til you drop!








Kommentarer
Postat av: Anonym

han var jävligt lik napoleon dynamite.

2007-06-17 @ 16:32:16
Postat av: Ulrika

Jag gillar verkligen den där killens stil. Softa kläder men så välsittande. Mmm. Pop rules!

Postat av: Victoria

Det verkar som att du och han har varit tillsammans ett tag! Bild tre är wonderful. Han i fin grå färg, och du i blommigt. Nice. Ser inte ni Fatalbarn att det regnar ute? Det innebär att jag sitter hemma vid datorn. Och då vill jag besöka Fatale! Vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu... *gungar fram och tillbaka*

2007-06-17 @ 17:03:08
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Anonym

ed harcourt?

2007-06-18 @ 00:22:07
Postat av: Annika

Anonym - Haha, inte helt olikt!
Ulrika - Oh yeah, jag gillar den också. :)
Victoria - Vi har varit tillsammans i lite mer än ett och ett halvt år "bara"... inte så länge, men vi flyttade ihop efter att ha dejtat i typ en vecka, så det känns som att vi har varit tillsammans föralltid. ;) Ja, det var M som ville att jag skulle lägga upp den, han tyckte att det var roligt att vi såg så jäkla små ut på den! :D
Ja, jag saknar också Fatale så in i helvete. Jag skriver ju sex dagar i veckan och har blivit helt beroende, både av att skriva, läsa och svara på kommentarerna och att läsa det de andra skriver. Men snart ska den vara uppe igen!
Anonym - You know it.

2007-06-18 @ 07:41:18
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: emma

haha! napoleon dynamite var verkligen det första jag tänkte också.

2007-06-18 @ 09:55:31
URL: http://www.a-great-day.com/blogg
Postat av: visomvie

Ja jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Känns lite rubbat att skriva att han e snygg eller nått.

2007-06-18 @ 10:20:05
URL: http://www.visomvie.blogg.se
Postat av: Sara

annika, var har du köpt dina turkosa sneakers? THEY ARE SMASHING! jag vill ha likadana!

2007-06-18 @ 11:14:36
Postat av: bomedill

Saknar Fatale, så det är bra att ha beautifulones ;)
Var tvungen att sprida din egen blogg till kompisen Kaffepaus enbart på grund av rubrikerna.

2007-06-18 @ 13:22:41
Postat av: tiny

Namen vad söta ni är! :)
Visomvie: Tror inte att det är så rubbat alls :P
Hoppas att servern ska vara uppe igen. Lär ha varit nått som gått rätt fel när den varit nere såhär många dagar. Man får ju hoppas att databasen finns kvar. Synd om alla som hostade från den annars!

2007-06-18 @ 14:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback