And bird girls can fly

Nej, jag är inte död.

Jag har varit på vuxenweekend i Dalarna.
Tillsammans med Anders och Sofia har jag och Marcus haft en ren orgie i parmiddagar, grillning, vuxenshopping, vindrickande - och
Antony & the JohnsonsDalhalla, som kanske var min absolut mäktigaste konsertupplevelse någonsin.

Jag somnade löjligt sent igår, men kunde ändå inte somna om efter att Marcus gått iväg till sin första jobbdag för sommaren klockan sex imorse. Jag är fruktansvärt trött och matt, men verkar inte kunna slappna av tillräckligt för att sova. Jag ligger bara och tänker på allt som måste göras, så till slut gick jag upp och började läsa om hur jag ska göra för att starta en enskild firma. Så mycket som måste göras.

Högsta prioritet borde vara att hitta på något fyndigt att säga om mindre än tre timmar, då jag inleder vår presentation av projektet som vi jobbat med hela året. Time to get to work!















Ja, min Sofia är så vacker att jag smäller av. Klart hon ska få ge lite färg till min blogg!

Kommentarer
Postat av: Moi

Hon var verkligen grymt fin! Underbara bilder!

2007-06-04 @ 08:25:57
Postat av: Ia Darling

Jag håller med om att sin Sofia är väldigt vacker, fotografierna på henne var härliga! Jag satt och läste om konserten i Aftonbladet, och googlade efter folk som varit där och kanske skrivit en sväng i sina bloggar om det - så helt plötsligt ser jag att DU var där. Så underbar musik, verkligen, hade velat vara där jag med!
Ha en bra dag i sommarvärmen!
Kram Ia.

Postat av: Tokyo-Linda

Ååååååååh, Antony & the Johnsons! Jag kan knappt ens föreställa mig hur bra det måste ha varit... Själv är jag snäppet mer förtjust i Rufus Wainwright och är så ledsen att jag inte fått tag på biljett till hans spelning på Operan i Köpenhamn. Nåja, under bar himmel på Frescati i slutet på juni blir nog också ganska bra...

2007-06-04 @ 09:58:45
URL: http://tokyotidbits.blogspot.com
Postat av: Saraaaa

Antony & the johnsons!!! Jag är seriöst avundsjuk på dig. Det måste varit en riktig uppelvelse kan jag tänka mig?

2007-06-04 @ 11:15:03
Postat av: kissingkate

din boyfriend är ju en sån hunk! så himla mysig stil. vilken underbart par ni måste vara!

2007-06-04 @ 12:08:56
Postat av: motherfakka

Ja det var en vacker konsert.

2007-06-04 @ 13:04:09
URL: http://motherfakka.blogspot.com/
Postat av: Frida

Ja det var vackert! Vi bodde i stugby. Slog vi er i vuxenpoäng? Ja troligtvis eftersom mitt gäng alla var i 30-årsåldern...

2007-06-04 @ 14:16:32
URL: http://randigtochprickigt.blogg.se
Postat av: Jen

Du har en galet snygg pojkvänn asså, och makalös musiksmak :D

2007-06-04 @ 14:52:54
URL: http://Vaanilj.blogg.se
Postat av: Lina

Haha, jag såg dig minsann!

2007-06-04 @ 22:22:01
Postat av: Lina

Haha, jag såg dig minsann!

2007-06-04 @ 22:22:03
Postat av: Kajsa

Jag som aldrig brukar digga riktigt rött hår. Men hon såg ju ascool ut!

2007-06-05 @ 16:47:45
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Anonym

Dalhalla är power. Min syster gifte sig där och hade bröllopsfest där också. Awesome!

2007-06-05 @ 23:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback