Och fråga efter hennes namn tror jag inte att jag ska

Jag har precis råkat sätta på mig det som kan vara den snyggaste outfit jag någonsin burit.

Jag vågar inte ens fotografera den, eftersom jag är rädd att jag ska se på bilderna att den kanske inte är så ultimat som jag inbillar mig.

Istället skrev jag upp klädkombinationen plagg för plagg i en Notepadfil, som jag döpte till "kanvarasnyggastever.txt".

Tänk om jag en dag måste vara råsnygg och inte vet vad jag ska ha på mig, och så råkar jag hitta den filen, och så räddar den hela situationen?

Jag är så slug.
Jag har sådan framförhållning.
Kanske borde jag skaffa ett liv.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ta kort!! ;)

Postat av: benedictus

Det är klart vi vill se den för fasen:) En helt annan grej- hittade du några argument för köttätande? För mig, som är vegetarian, kan det ju vara bra att veta vad motståndarna tycker.

2007-07-05 @ 16:32:43
URL: http://benedictus.webblogg.se
Postat av: sofia

jag fattar vad du menar. ta inget kort. det vikigaste med en outfit är hur man känner sig i den. och om du nu tror att en bild kommer förstöra känslan, så fotografera inte av den. för du ska klä upp dig för dig själv, inte för andra.

2007-07-05 @ 21:05:44
Postat av: Annika

Nathalie - Kanske i framtiden... :)
benedictus - Maila mig på [email protected] så kan jag skicka över dokumentet med våra argument!
sofia - Tack. Det känns fint att du förstår.

2007-07-05 @ 21:31:51
URL: http://www.fatale.se
Postat av: amandy

jakob hellman!
för övrigt var det en väldigt bra idé

2007-07-08 @ 21:53:29
URL: http://amandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback