Cause I made up my mind



Fatale ligger nere igen. Suck och stön. Vad är det med servrar att inte fungera?

Jag sitter och skriver uppsats. Visst, jag kunde ha skrivit uppsatsen innan idag, eftersom den ska lämnas in idag, men jag tänkte att... ehmmm... att det var lika bra att börja idag, helt enkelt. Min logik är ibland outgrundlig.

Min uppsats handlar om att jag har all moralisk rätt i världen att göra en abort om jag skulle bli gravid just nu. Allt inom min etikkurs känns alltid så otroligt mycket svårare och mindre självklart än jag från början föreställer mig.

Hej, jag har suttit ute i solen och läst argument för och emot abort och vips så fick jag fräknar.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om man bara tänker till så blir allting lite mindre självklart.. tyvärr. Vad skönt det vore om det fanns saker som var absoluta. Fräknar vill jag också ha förresten.

Postat av: amelie

vet inte hur många gånger man har haft den disskusionen med inkompetenta lärare i skolan och det resulterar alltid med samma sak.

2007-07-17 @ 09:12:55
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Lolita

Jag förstår din frustration över serverkrångel, jobbigt när internet inte fungerar som man är van, sitter uppkopplad på modem och blir galen..

2007-07-17 @ 10:35:06
URL: http://lolita.blogg.se
Postat av: Evis

Jättesöta fräknar.

2007-07-17 @ 15:35:48
URL: http://web.comhem.se/~u31138198/main.html
Postat av: Maria

Du är väldigt lik Misha Barton :)

2007-07-18 @ 15:36:15
URL: http://legolass.blogg.se
Postat av: masha

alltså, när jag ser den där bilden på dig tänker jag på modellen som var med i det där modettereportaget. du vet, hon som du tyckte var så snygg. bah omg, du ser ju ut som henne fast snyggare iom att du har en personlighet. alltså, jag menar inte att hon inte har det men jag har ju ingen aning om vem hon är så därmed blir du mer intressant. även på bild.

2007-07-20 @ 16:53:27
Postat av: Frida

Oj oj oj vad vacker du var på den här bilden! Jag älskar tjejer med fräknar:) Puss/Frida

2007-07-20 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback