Who will be eliminated tonight?

Nytt Americas Next Top Model (season 7, episode 10) ute på DC++... Känns plötsligt som att mitt synopsisskrivande kan vänta en timme.

MIN TRADERAKLÄNNING HAR KOMMIT! Den är liiiite stor, vilket är helt okej - det betyder ju att jag kan ha den även om jag skulle råka lägga på mig några kilo i Los Angeles i vinter. :) Bild kommer om en stund!

Ikväll ska jag och Marcus på "VIP-kväll" på
Brothers av alla affärer, vi fick en inbjudan med Café och tänkte att why not - kanske kan det blir något till Collective, i annat fall är det gratis mat och dryck, perfekt för fattiga studenter som vi. Cafés modechef Daniel Lindström ska snacka om trender, kanske kan vara kul att träffa honom också.

Top Model-dags!

Kommentarer
Postat av: emma

åh,vad roligt att kläningen har kommit:)

Postat av: mikaela

svara gärna på dagens fråga :)

http://mikaelab.blogg.se/221106205919_dagens_frga.html#comment

mikaela

2006-11-22 @ 22:19:30
URL: http://mikaelab.blogg.se
Postat av: sofwi

Måste dock säga att säsong 7 ändå gjort mig a bit disaopinted (sp?), men oh well, still the högpunkt of the week!
Hoppas det går bra i helgen!
Puss

2006-11-23 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback