The Bones of an Idol

Dagens win/win:



Ärligt talat, det blir lite tråkigt när två söta, trevliga, duktiga killar är i
Idol-final. En star och en loser ska det vara. Vet TV4 ingenting om dramaturgi?



Lustigkurrarna på MyHeritage.com påstod att jag var lik en ung kvinna (och supermodell) vid namn Jeisa Chiminazzo. Jag håller inte med - den största likheten är nog att vi är lika långa - men tackar dem allra ödmjukast för att de fått upp mina ögon för denna ljuvliga brasilianska skönhet. När jag surfade runt och letade bilder på henne hittade jag en som inte bara påminde mig om hur ung hon är (född 1985), utan också inspirerade mig till ännu en bild i min lilla lookalike-kategori:





Imdb passade på att bjuda på dagens - hey, veckans! - största åldernoja, när jag insåg att jag inte sett fel, utan att Willa Holland (Marissas syster Kaitlin i The O.C.) är född 1991. Ursäkta? Okej, åtta år yngre än jag. Det känns ju kul. Oh well, Willa är i alla fall precis hur grym - och snygg! - som helst, och alldeles för läcker för sina femton år.



Grattis, Markus!
Roligt med en Idolvinnare som inte passar bra i guldklänning. (Trista Agnes var dock jäkligt snygg i sin.)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Å my heritage är nöje på hög nivå. Jag minns knappt vem jag var lik förra gången.

Postat av: Mimo

Willa är såå snygg!

2006-12-05 @ 16:02:58
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: Mimo

Willa är såå snygg!

2006-12-05 @ 16:05:14
URL: http://mimostyle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback