Stand out in the crowd

Nya Café kom i brevlådan idag, och gissa vilka som poserar ohämmat på sidan 95?
(Ursäkta värdelös bildkvalitet, jag knäppte ett snabbt kort och det blev verkligen sådär.



I need some serious suntanning! Och det lär ju inte hända... Min hudtyp ligger helt klart i riskzonen för cancer, och brun-utan-sol är inte att tänka på - allt blir orange och ojämnt på mig.

Men vi var i alla fall ganska söta. Marcus lyckades se både intellektuell och stylish ut, och jag... ja, jag är i alla fall indieblek så att det räcker och blir över, och kameran gör sig ju bra på bild. :)

På tal om Café: Jag tycker dessutom att ni kan passa på att börja läsa Daniels blogg om ni inte redan gör det - om inte annat så för alla grymma bilder från visningar och deras skrämmande glamourösa efterfester runt om i världen.

Kommentarer
Postat av: Samantha

Hahaha, ja du var verkligen jäääätteblek, men jag tycker att det är himla snyggt! Jag älskar din frisyr, halsbandet, dina armar och nyckelben... shit jag låter som värsta freaket men jag tycker bara att du är vacker... pojkvännen är också väldigt söt, ni är fina ihop :D

2007-01-22 @ 14:07:14
Postat av: Martina

Tjejen, du ser ju helt lovely ut! Du passar i den här eleganta bleka hudfärgen tycker jag.

Postat av: Anonym

ja du är verkligen hur VACKER somhelst i din hudfärg! Det skall du bara veta!

2007-01-22 @ 16:18:02
Postat av: Fanny

sjyst, ni matchar verkligen varandra. snyggon. Café måste jag verkligen införskaffa. En bra tidning också! (; kulkul.

2007-01-22 @ 16:24:22
URL: http://ugly.blogg.se
Postat av: Ida Annie

Men alltså... du är ju blek på ett väldigt snyggt sätt! Jag önskar att jag med varit det och inte blek med fräknar, haha ^^
Anyway, tycker att du ser ruskigt stylish ut på bilden, you go girl!

2007-01-22 @ 19:11:06
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Linda - Sjuktbra.blogg.se

såg dig där igår ! rtcker bilden var jättebra :)

2007-01-24 @ 19:05:27
URL: http://sjuktbra.blogg.se
Postat av: fanny

måste påpeka, du är så fin! :)

mvh fanny - all about me and the gossip

2007-01-24 @ 20:45:35
URL: http://fannyf.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback