she's the shape of a cigarette


Vem hade kunnat tro att mina ben kunde se så arty ut?

Aaaw, vad kul att det inte bara är jag som gillar
Traderaklänningen! :) Nu är den skickad, lovar att lägga upp bild direkt den kommer så att ni får se hur den ser ut på!

Idag har jag varit igång sedan klockan sju, bland annat så har jag spenderat fem timmar på en internationell genuskonferens som handlade om kvinnligt företagande, det var verkligen precis hur intressant som helst. Framför allt blev jag så otroligt inspirerad, både av föreläsningarna och av alla fantastiska människor som var där. Och när man lyssnar på dem från Portugal och Tyskland blir det väldigt uppenbart att vi ändå kommit en bit på väg här i Sverige - exempelvis så införde man i Tyskland den 14e augusti i år en lag som säger att man inte får diskriminera någon på grund av dennes kön, sexualitet, etnicitet eller religion. (!) Mänskliga rättigheterna, någon?

Jag ska iväg och sända radio nu, men jag kan passa på att upplysa er om att såhär skulle jag vilja vara klädd nästa gång jag går på fest:


Kommentarer
Postat av: Aurosia

Haha, oj! Jag trodde faktiskt att den översta bilden föreställde ett kvinnligt underliv. Haha! Förlåt. Jag är trött.

2008-04-08 @ 12:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback