rock n' roll revolution?

I lördags var jag och Marcus på "modevisning" - om det nu verkligen är en visning bara för att man kallar det så. Lite smått fascistisk som jag är hade jag hellre sett att Carlings och Face Stockholm gjort något mer extravagant än klätt upp(?) butikspersonalens kompisar i jeans och t-shirt och ställt dem på en scen. Men folket var trevligt, den nyrenoverade lokalen såg riktigt bra ut, och viktigast av allt - jag var snygg i håret. :)
(Det är kortare och jämnare nu, men det var sött sådär också.)



Det var inte direkt rusning till dansgolvet... Men kolla väggarna, sååå snyggt målade!


På "visningen" var det höga midjor, glada miner...


...och rock n' roll-attityd.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt med en blogg som skriver om det som är väsentligt i livet, typ top model =) Kram på dig

2006-11-22 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback