jag lägger lite make up precis som en tjej

Från tisdag kväll, c:a 19:30

Holy Madre - Make Up

Jag hoppas nån ser mig
Jag lägger lite make up precis som en tjej
Jag hoppas nån följer mig hem
För jag har köpt make up för 500 spänn
Jag hoppas nån ser mig
Jag lägger lite make up

Det var i ett tyskt magasin
De lägger visst make up i hela Berlin



Tänk vad mycket tråkigare livet blir när blogg.se ligger nere! Okej att inte kunna blogga själv, men att inte ens kunna läsa andras? Jag har en massa bloggläsning att ta igen, de senaste dagarna har varit rätt galna, och de kommande verkar inte bli mycket bättre. När en dokumentärfilm ska spelas in och en vetenskaplig uppsats skrivas finns inte inte direkt tid till att, tja, sitta och fika och prata om livet (vilket ju är bland det bästa som finns). Jag hann inte ens hämta ut mina glasögon som fått nya glas i sig idag...

Sitter framför datorn och äter misusoppa, mmm, kan jag inte äta sushi så tänker jag i alla fall unna mig take away-soppa från Sukiyaki, Sveriges bästa sushiställe (som råkar ligga en minuts promenad från vår lägenhet). Det måste vara ödet...

Det var en riktigt bra dag idag, post-wise! Eller vad sägs om nya numren av Café, Kamera och Bild och Ondskan? Dessutom fick jag en dvd-kopia av Mirror, Mirror, kortfilmen jag medverkar i - och när jag kommer till Stockholm den 20:e ska jag hämta upp filmaffischer, hey, it's narcissistic but fun! :)


Och inte en enda räkning fick jag!



Dagens outfit:



Olivgrön stickad kofta med stora knappar, Svart/vitmönstrad klänning och röda yllestrumpor, H&M
Rött skärp, Lindex
Svarta strumpyxor, Åhléns
Snyggaste skorna, Vagabond

Att man gör tråkiga saker på dagarna betyder faktiskt inte att man måste se tråkig ut.

Idag såg jag finalen av Americas Top Model, season 7, och en av mina två favoriter kammade hem segern - jag är glatt överraskad, men en aning låg - nu dröjer det ju sjukt länge tills nästa säsong kommer. Tips på addictive tv-serier, någon?

Kommentarer
Postat av: Disco Dan

Antar du redan följer:
Heroes
Entourage

Borde kolla upp:
Six Degrees
Studio 60 on the Sunset Strip

Om inget annat funkar:
Day Break
House
Dexter
Sleeper Cell
Veronica Mars

2006-12-13 @ 16:44:13
Postat av: sarah

gud vad söt du är i håret :D

Postat av: Hanna

Snygging.

2006-12-22 @ 12:01:34
URL: http://backoffbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback