I won't hesitate no more

Vad gällde diskussionen? Låt mig gissa... Huruvida kokosnötter tog sig till England under medeltiden. Rätt svar att det kan ha varit två afrikanska svalor som bar dem med ett litet snöre mellan sig.

Från:
Peter Fernold

Nästan ännu värre, Peter.
Den handlade om adoption. Det kanske är svårt att tänka sig, men detta fantastiska fenomen kan tydligen vara världens mest infekterade ämne. Vansinnigt obehagligt.

Nu är det dags att sätta sig på Fräcka Frökens Café och observera vardagligt intersubjektivt beteende. Jag älskar min utbildning ibland - särskilt när jag får dricka kaffe med Jakob samtidigt som vi förbereder oss inför seminariet.


I've been spendin' way too long checkin' my tongue in the mirror
and bendin' over backwards just to try to see it clearer
My breath fogged up the glass
and so I drew a new face and laughed
I guess what I'm a sayin'is there ain't no better reason
to rid yourself of vanity and just go with the seasons


STOCKHOLMARE, SE HIT!

Den som söker upp de två fullständigt ljuvliga indieflickorna som sitter nere i gången vid Gamla Stans tunnelbaneuppgång och sjunger och spelar universums sötaste version av Jason Mraz >>I'm Yours<< och ber om deras mailadresser eller Myspace åt mig är helt klart värda en belöning. De älsklingarna har verkligen gjort hela min helg! Jag måste få tag på en inspelning av dem, de kan sätta en diktafon brevid sig när de spelar eller något, jag behöver deras version i min mp3-spelare, den kommer hålla mig vid liv resten av vintern.


once upon a time:

all I wanna do is ride bikes with you

Kommentarer
Postat av: Mary

Åh, den låten är ju jättesöt - antar att den är ännu bättre i indietappning! :) Tyvärr är jag i Stockholm bara ett par gånger om året, så jag lär ju inte få höra dem... om ingen lyder dig och tar reda på hur du ska få tag på dem förstås... Hur kommer det sig att du inte tog reda på deras mailadresser själv, om man vågar fråga? :) Kram!
Förresten var du sååå söt som liten indieprinsessa, men det vet du ju att jag tycker!

2007-01-28 @ 17:39:41
Postat av: Angelica

Gosh, jag älskar din lugg! När jag själv sitter i valet och kvalet (ska jag klippa eller ej, min eviga fråga) blir jag typ nästan övertygad av din. Loves it. (Ha överseende med vad som kan liknas vid sjuk stalker-varning på min hyllning till ditt hår nu, jag blev bara så till mig, haha.)

Postat av: spira

Hm, om jag stöter på indieflickorna skall jag definitivt fråga dem!

2007-01-28 @ 17:57:59
URL: http://thrive.blogg.se/
Postat av: Annika

Mary - nej, jag vet att du inte är någon flitig Stockholmsresenär - man flyger ju knappast ner uppifrån dig varenda helg, inte särskilt ekonomiskt gångbart - så du är förlåten! ;) Jag lovar att dela med mig av indieflickornas ljuvlighet om jag får tag på dem.
Haha, jaa, vi har varit riktiga tweenördar du och jag :D

Angelica - TACK, vad snäll du är! Jag trivs verkligen i min frisyr även om jag ofta blir tokig på den... Jag tycker helt klart att du ska bita ihop och klippa av luggen, man känner sig ju som en helt ny människa! :) (Ett litet tag åtminstone...)
Och du, stalkervarningen behöver du inte oroa dig för, den känns obefintlig i ditt fall!

Spira - aaaw, tack - jag lovar att du får en fin present om du gör det ;)

2007-01-28 @ 18:14:23
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Victoria

Snurrigt, jag antar att det är interna grejjer. (: Hur gammal var du på bilden ovan? Sådär ser jag ut TYP!

2007-01-28 @ 18:40:50
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Annika

Vic - Snurrigt? Ja, lite, kanske! Ingenting är särskilt internt, men dock osammanhängade, som det ibland kan bli i bloggar. ;)
Hmmm, det där var inte så länge sedan, det var i maj 2005! Så 22 var jag!
Då måste du vara väääldigt fin. ;)

2007-01-28 @ 19:26:37
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Mia

Tack sa mkt :) Far ta tillfallet i akt och beromma din blogg !

2007-01-28 @ 22:52:50
URL: http://miamiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback