Du är så svag, säger dom

Först och främst - har du inte kollat in min debut som modefotograf (nåja) på Collective,
GÖR DET HÄR!









Jag har dessutom knåpat ihop ett litet inlägg där jag tipsar om några av mina favorithalsband, kanske platsar något av dem på sista minuten-önskelistan?

(Går)dagens outfit:





Kolla in vem som klarade sig utan H&M i en hel dag!

Svart linne med spetskant, Indiska
Mörkbrun långärmad tröja, Diesel
Guldfärgat skärp, Vero Moda
Mörkblå stuprörsjeans, Dr Denim
Bruna snörkängor, Skopunkten
Hästformat guldsmycke på guldkedja, present (waaay back!)

Och nej, jag har faktiskt ingen förklaring på varför jag ser så sur ut. Jag gissar att jag plutade med läpparna för att försöka vara sådär truligt snygg - det gick verkligen sådär - men ni ser ju i alla fall vad jag hade på mig! :)

Jag borde egentligen vara på förfest nu, men plötsligt började jag må så underligt dåligt, stod i hallen och hyperventilerade i någon form av en mild panikattack. Nu känns det som att jag absolut inte har något att ha på mig, mitt hår är fett och fult, jag har dålig hy och är allmänt eländig. Gissar att jag mest är nervös eftersom jag (både på grund av mina tandbekymmer och sjukt mycket i skolan) inte varit "ute" och träffat folk på många, många veckor. Jag vet inte vad tusan jag håller på med - nu tänker jag skärpa till mig, borsta på mig lite rouge och ett par höga klackar och ge mig ute i Norrköpings (ehm) vilda (ehmmmm) nattliv. ;)

mobbare
har sin mobb, samma svin överallt
våldtäktsmän
har sitt våld, poliser har sitt
och du ska ha ditt...

det finns så många lagar
men ingen av dom
är skriven för dig
du är så svag, säger dom
vill du ge dom rätt?
eller ge dom våld?

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag har kollat. Jättefina annika! (; sådär mystiska och härliga.

Postat av: Linn

Jösses, du gör dig sjukt bra på bild!

2006-12-19 @ 19:33:05
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: clara

åh vad du är snygg och cool och duktig. HUrra

2006-12-20 @ 18:53:15
URL: http://underbaraclara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback