Dagen efter.

Solen skiner i Stockholm. Vi har lyssnat på Jay-Jay Johansons nya fullängdare >>The Long Term Physical Effects Are Not Yet Known<< och ätit godis och bananer till frukost. Nu blir det en dag full av omkringströvande, shopping, fika och sushi med familjen - det förtjänar jag faktiskt efter gårdagen. Begravningar är nog bland det värsta som finns, även om jag helt klart håller med er som kommenterade att de har en poäng... Jag hade dock gärna sluppit, all förtvivlan var otroligt jävla knäckande. Men jag är glad att jag var där, det var väldigt, väldigt vackert, och jag fick vara ett stöd till mina älskade syskon som ju förlorat sin farmor (min styvfarmor).

Kommentarer
Postat av: Peter Fernold

Jag fattade ingenting av den här postningen. Fast det var inte sant. Jag fattade om begravningen och om Jäje. Men sen tappade du mig helt. Fast jag tror inte jag vill veta.

Postat av: Annika

Men VEM kan motstå att ge dig rysningar?
Skyll på den där dumma arrangörsträffen, vi skulle ju absolut lyssna igenom alla blandskiv efteråt :)
Fast vi fick ju även Pluxus och Jay-Jays skivor. Så jag är nöjd!

2007-01-27 @ 23:10:06
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Peter Fernold

Men, what the frak, nu har du ju tagit bort de jag undrade över så nu ser jag helt cp ut.

2007-01-28 @ 14:05:24
URL: http://thefindumonde.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback