China Girl

Tittar på bilder från Shanghai, bittersweet som alltid när jag tänker tillbaka. På sätt och vis var det den mest lärorika tiden i mitt liv, samtidigt som jag periodvis bara vill bort, hem, vartsomhelst. Det känns så vansinnigt länge sedan nu...


Utsikten från mitt sovrumsfönster


Freakig styling...


Barn är de nya accessoarerna i Kina! Nej, vad fel det låter.


Sötaste Lise och jag med dimmiga blickar


Oh yeah, attitude, girl!


Min och Mannes klassiska fyllepose. (Nej, vi var BARA vänner. Min pojkvän är
såhär fantastiskt fin.)


Rara, underbara Marijana drack sinnessjuka mängder sprit, åt ingenting och var jäkligt instabil. Jag hoppas
verkligen att allt gått bra för henne, hon förtjänade inte sin livssituation. Här leker vi i "garderoben" innan en
visning, jag älskar min persikofärgade klänning (syns i spegelbilden...)!

Kommentarer
Postat av: sarah

vilka härliga bilder.

Postat av: Annika

Ååh, tack Sarah! Det kommer att dyka upp väldigt mycket bilder här, så titta gärna tillbaka. :)

2006-11-20 @ 22:19:12
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Peter

Grymt sköna bilder, Annika. Och jag som ska till Shanghai i vår... Vill ser mer mer mer!

2006-11-21 @ 11:38:36
URL: http://ten-thirtyone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback