Beautiful J's x3

Jag har precis sett två avsnitt av House, serien som annars brukar vara den Marcus ser på när jag gör något annat - hans motsvarighet till min Americas Next Top Model-fäbless, alltså (även om han uppskattar House, medan jag är beroende av Top Model). I alla fall så fanns det absolut ingenting annat att se, så jag fick övervinna min sjukhusskräck - det går ju faktiskt att titta bort när de skär i folk - och satan vilken välgjord serie det är! En sucker för vackra kvinnor som jag är, fastnade jag direkt för Dr. Houses (Hugh Laurie) kollega och hemliga beundrarinna, Dr. Allison Cameron, spelad av Jennifer Morrison. Stackars Marcus tvingades lyssna till mina oavbrutna "men hon är ju så sööööt!" och "hon ser verkligen exakt ut som en yngre och sötare Jorja Fox!" Nu har han gått iväg till Republik för att jobba en stund, och jag kunde inte låta bli att klippa ihop ett av mina eviga lookalike-kollage för att prova min teori. Och ni måste ju hålla med om att Jennifer lätt kunnat vara Jorjas elva år yngre lillasyster?



Här måste jag bara infoga att jag förstår att det där med "en yngre och sötare Jorja Fox" kan uppfattas som ganska nedlåtande, vilket jag absolut inte menar - jag tycker verkligen att Jorja är oerhört vacker, speciell och karismatisk. Nu när jag satt och letade bilder blev jag tvungen att göra ännu en liten lookalike-bild - Jorja var så lik världens kanske vackraste kvinna; fantastiska Julianne Moore.



Jo, allvarligt talat. Hon är nog Världens Vackraste Kvinna.



Julianne och min mamma. De är de vackraste som finns.

Kommentarer
Postat av: Vera

Va kul! Julianne Moore är absolut en av mina favvoskådisar. Hon är bra i nästan allt hon gör; Timmarna, Far from heaven och Magnolia. Vacker som en gudinna och begåvad :)

Postat av: Lina

jag vill se house...inte den kanalen det går på dock..men man kan ju alltid fixa på annat sätt....

2006-12-07 @ 23:46:39
URL: http://www.modeflickan.blogspot.com
Postat av: Annika

Vera - Eller hur?! Hon är verkligen amazing.

Lina - jag tittar oerhört sällan på tv, jag "fixar på annat sätt", orka reklam! :)

2006-12-08 @ 00:10:34
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: mams

Det är du som är vackrast, darling babe.... Även när du är en liten hamster.

2006-12-08 @ 02:44:10
Postat av: Lina

Moore är så vacker så att det gör ont på den sista bilden!!! My god...

2006-12-08 @ 07:54:10
URL: http://mittlivsomstudent.blogspot.com
Postat av: Askungen

Men sött...

2006-12-11 @ 14:53:32
URL: http://askungengwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback