2007 är året då jag "ska"...

- börja röra på mig (mer än att bara promenera in till Norrköpings Centrum, genom galleriorna och sedan hem igen)
- bara köpa sådant jag verkligen vill ha (även om kvantitet tyvärr går före kvalitet tack vare min studentekonomi)
- planera min tid så att jag faktiskt hinner med allt jag måste göra, och sluta skjuta upp allt till den absolut sista minuten
- försöka se något gott även i människor jag inte har något gemensamt med
- lära mig fotografera riktigt bra
- ...eller åtminstone öva, öva, öva!
- vara en bättre vän, dotter och flickvän
- göra allt för att nå mina mål
- och se till att några drömmar slår in, förstås.

Om jag klarar att följa en enda av de där punkterna kommer 2007 att bli ett lyckat år.

(Jag antog
Shopoholychics utmaning - gör det du också, och kom ihåg att säga till mig när du gjort det!)


Pussa fler hästmular vore inte helt fel, heller! (Min systers häst Kahu agerar fotomodell)

Kommentarer
Postat av: Aenigma

Ohaa arghh... uäää... jag blir helt avundsjuk och morrande när jag ser alla fina bilder från LA och mysigheter. Ser ju underbart ut med att knalla omkring i shorts, handla i coola second hand affärer och göra roliga ting. Jag vill också! Jätte mycket också!! Uää..
Men jag kan iaf säga att det visst räknas som att röra på sig att gå genom gallerior. Vi har nämligen lägenhet i norrköping så, så fort jag är där knallar jag upp och ned för gatorna och in och ut mellan galleriorna. Och så trillar jag in på myrornas där jag botaniserar lääänge. :)
Förresten det kanske du vet, finns det någon annan second hand affär i Norrköping? Gärna centralt så jag inte behöver gå så lång...:) Mihi

Postat av: anna

Hej! Utmanar dig att skicka in en bild på vad du tror kommer bli vår 2007s modeplagg (skor, accessoarer).. kommer att lägga upp alla bilder jag får in så får det bli en omröstning vilket som blir det vinnande plagget.. skicka en bild och en kort motivering till [email protected] .. vore kul om du ville delta! :)

2007-01-02 @ 23:09:15
URL: http://anniih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback