Soft.

Beckmansvisningarna idag gick faktiskt riktigt bra - man börjar väl få in vanan nu, efter att ha gått exakt samma visning sju-åtta gånger, tragiskt vore väl annars. :) Marcus var på plats och fotade lite på dagens första (och sämsta) visning, så oroa er inte, ni kommer att vara så trötta på skiten när jag är färdig med er...

Kvällen har varit nästan pinsamt soft, vi köpte med oss take away-thai och semlor och kröp upp i soffan med en flaska vin.. och, ehmm, såg Melodifestivalen. Vaddå? Det är ju folkligt, och jag är väl en folklig tjej?

Nu bär det iväg till Teatron, Hanna Fridén har lurat med oss på något modefuffens.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: becca

klart du är en folklig tjej :) kul att det gick bra på visningarna!

Postat av: Angelica

jag känner mig typ som en utstött samhällsmedborgare som inte kollat på melodifestivalen. överallt snackas det om den, och jag ba: lost.

2007-02-19 @ 00:15:04
URL: http://ellenangelica.blogg.se
Postat av: Annika Marklund

Becca - hahaha, jaaa, eller hur? Ja, det var skönt att det gick bra, och faktiskt lite skönt att de är över!

Angelica - det här var första gången jag tittade på tre år. Jag tyckte att det var ganska skoj, men förvånades verkligen över den usla kvaliteten på låtarna. Fanns det ALLVARLIGT TALAT INGENTING BÄTTRE att välja mellan?! Otroligt.
Du missade ingenting.

2007-02-19 @ 00:46:20
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: Nora

Skulle gärna bli ivägkörd på nått modefuffens ;)

2007-02-19 @ 18:53:37
URL: http://aife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback