Hot water burn baby

Helgens löpande band-fotande är över, men ett förvånansvärt schysst resultat. Att fotografera åt någon annan än mig själv var en utmaning i sig själv, det ställer ju helt andra krav, och det var inte helt lätt att fota folk som inte var 100% bekväma i att bli fotograferade... Men alla skötte sig verkligen över förväntan, och Ellen är både skicklig och kreativ med make up:en, så båda dagarna har varit riktigt lyckade.

Jag blev så vansinnigt kär i den rosa stolen! Jag ville ta med mig den hem, men det kändes inte särskilt diskret att traska hem med en rosa stol under armen - det är ändå en tjugo minuters promenad.
Plus att vi inte har plats för den (vi har inte direkt världens rymligaste lägenhet). It just wasn't meant to be.
Men jag kunde inte låta bli att be Jakob att ta några sista outfitbilder på mig tillsammans med min kära stol, så nu blir det lite favorit i repris från igår!

Dagens outfit





Blommönstrad tunika i mörkblått och orange, Vila
Grå strumpbyxor, H&M
Grönt halsband med hjärta, Åhléns
Ljusbruna skor med kilklack och ankelrem, Skopunkten

På väg hem från plåtningen höll jag på att bli påkörd av en jävla galning, men sedan dess har kvällen varit precis så slö och härligt inproduktiv som bara söndagkvällar kan vara. Jag och Marcus har ätit äppelpaj med vaniljsås och sett
Rain Man och senaste avsnittet av American Dad. Jag hade inte sett Rain Man tidigare, men den uppfyllde helt klart förväntningarna - en klockren söndagsfilm, mysig och rörande, med en sjukt övertygande Dustin Hoffman och en lika sjukt ung och snygg Tom Cruise. Ja, filmen spelades alltså in 1988, när Tom Cruise var i Katie Holmes ålder...

Jag behöver vila.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klänningen är väldigt lik en jag såg från Miss Sixty häromdagen, var så nära att köpa den. ^^

Postat av: sandi

den klänningen vill jag ha!

2007-02-25 @ 23:07:19
URL: http://www.niotillfem.blogg.se
Postat av: DiscoDan!

den stolen vill jag ha! :D

haha helt seriöst, du borde fan ha släpat med dig stolen, o sen sålt den på eBay till någon av dina bloggbeundrare!
du hade lätt kunnat fått in lite mer resurser att föda ditt shoppingberoende med... din lilla shoe-junkie! :)

Off-topic så måste jag bara säga att jag älskar Googles Reklamtexter som man hittar blogg.se's bloggar, dom bjuder på så mkt extra humor varje gång! Den här gången har Google trott att detta inläggs läsare kan vara intresserade av bl.a.:

Köp kötbulle-tröjan
............................
Webb-shop med typiskt svenska produkter - perfekta julklappar!

Jag döööööööööör! :D

2007-02-26 @ 05:23:44
URL: http://lehnberg.net
Postat av: Annika Marklund

Rebecca - Jag gissar att 199:- på Vila är ett lite bättre pris? :)

sandi - köp köp köp! Den finns i grönt och brunt som basfärg också. 199:- på Vila, som sagt.

DiscoDan - JAG MEEEEEEEED! Haha, hade jag släpat stolen hela vägen hem hade jag aldrig någonsin sålt den, den hade blivit min ständiga följeslagare.
Ja, reklamen är verkligen väl uttänkt och anpassad... suck.

2007-02-26 @ 10:14:58
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag har full förståelse för kärleken till stolen. Jag blir kär bara av att titta på den. Och då har du ju ändå träffat den i verkligheten. :)

2007-02-26 @ 10:17:36
URL: http://www.kazaanmjao.webblogg.se
Postat av: Annika Marklund

Jonna - EXAKT! Skönt att höra att andra har förståelse för min desperata, olyckliga kärlek till den ouppnåeliga Rosa Plaststolen.

2007-02-26 @ 10:25:01
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: Kristina

Snygg klänning! :D

2007-02-26 @ 11:19:00
URL: http://frankenweenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback