Although I'm happier now, I always long somehow

...back to 1995

I fredags fyllde Anders halvvägs till femtio, så igår kväll passade han också att fylla Dalkarlens studentboenden med fina människor, som passade på att fylla sig själva. GRATTIS ANDERS!

Gårdagskvällens outfit


Tillsammans med Eva...

Vitt linne, Indiska
Chokladbrun klänning, BCBG Max Azria
Halskedja med groda (wiii!), Gina Tricot
Svarta strumpbyxor, H&M
Fantastiska svarta 90-talsinspirerade platåskor med ankelrem, Skopunkten


Josefin-fin-fin i klänning från Gina Tricot


Sofia i sin snyggaste cherry-klänning - det var hennes grabb somfyllde år, så hon var ju tvungen att anstränga sig lite extra! - och Eva


Min allra bästa Jakob och jag


Pojken jag älskar mest i världen - min Marcus


Sofia, födelsedagsbarnet och Jakob


Sofia, Mick och jag spexar i korridoren

Jag hade, ovanligt nog, riktigt kul igår. Hemmafester har alltid varit min grej - man kan välja musik själv, drickat känns gratis eftersom man redan betalat det och slipper göra av med några pengar på plats, och det är betydligt lättare att samla människor man tycker om på samma ställe när de inte behöver ta sig ut. Alltså - bra musik, billig dricka och de bästa människorna.

Men jag saknade Sanna. Och Erika.

Och bloggen. :)

Kommentarer
Postat av: FashionFun

Men hall? Close-up på skorna tack!:)

Postat av: FashionFun

Dina alltså.. :)

2007-02-25 @ 22:01:15
URL: http://fashionfun.blogg.se/
Postat av: FashionFun

Gärna ikväll också..

(Förlåt, nu spammar jag dig..)

2007-02-25 @ 22:02:00
URL: http://fashionfun.blogg.se/
Postat av: Emmy

korridorsfest är bäst!

2007-02-25 @ 22:17:43
URL: http://www.emmylicious.blogg.se
Postat av: DiscoDan!

Wow! Gillar din groda, undar om den knäcker bulliga-hjärtat... ser ingen closeup på den.

Måste ju säga att Sofia var gorgeous! Födelsedagsbarnet kunde väl knappast ha önskat sig nå mer än så?

O e det där din korridor? Isf är ni s n u s k i g t renliga av er. Skäms på er! Ni är studenter! :)

2007-02-26 @ 05:31:07
URL: http://lehnberg.net
Postat av: Jessica

Hum, Cherry-klänningen, sååå söt! Hemmasydd?

2007-02-26 @ 12:04:35
Postat av: anders

tack annika! Jag hade jättetrevligt, kul att ni kunde komma...

Och javisst DiscoDan, allt jag nånsin kunnat önska mig! :)

2007-02-26 @ 13:14:25
URL: http://popkarusellen.blogspot.com
Postat av: Josefin

jag tror inte att jag någonsin har träffat en människa som är lika ofotogenisk som jag.
annika my dear, kan du inte dela med dig av din snygghet?
jag betalar bra.
puss och kram
Josefin

2007-02-26 @ 15:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback