You might touch back







Jag verkar inte vilja visa mina ögon idag...?

Jag har inte en sekund ledig och hann därför naturligtvis inte åka på en provfilmning i Stockholm. Men vem behöver väl resa i detta högteknologiska samhälle? Jag fick filma min egen audition och skicka över filen istället.
Piece of cake, tänkte jag.
Oj, så fel jag hade!
Det gick verkligen katastrofalt dåligt.
Jag var värdelös. Jo, jag var faktiskt det.

Men nu är den i alla fall ivägskickad, och jag klippte förstås ihop ett litet videokollage av pinsamma scener. Pinsammast är förstås när jag verkligen poserar och lyckas hålla masken; det ser ut som att jag tar mig själv på fantastiskt stort allvar!

"Filmen" lägger jag upp imorgon. Spännande va? Eh. Att ni står ut med mig, hörrni.

Kommentarer
Postat av: annaC

vi är besatta av dej :) kul att se lite rörliga bilder !

2007-12-06 @ 18:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback