When are you gonna live your life right?

Jag är egentligen för mycket tävlingsmänniska för att få sjunga Sing Star.
När halsen är slut sjunger jag lite till, tar i lite mer, rösten spricker i varje ton och jag pressar på från magen och försöker att ignorera smärtan.

Å andra sidan...
Om Sing Star är det mest destruktiva jag utsätter mig för, så får jag nog ändå se det som något positivt.

Låter jag knäcker på:
Unchained Melody
Karma Chameleon
Hos Dig Är Jag Underbar
Eloise
Girls Just Wanna Have Fun
This Charming Man...
I could go on all night! :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Karma Chameleon
aaah

Postat av: tiny

Karma Chameleon är underbart rolig att sjunga! Synd att jag inte har just det spelet, men det finns ju många många andra. Jag intalar mig att jag tränar rösten om jag pressar den, men i själva verket tror jag inte ens på det själv.

2007-12-15 @ 13:58:10
Postat av: Frida

Karma Chameleon knäcker ju de flesta på haha! En dag är mitt gängs personliga favorit.

2007-12-16 @ 01:08:25
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Annika

Läääägg aaaaav, Frida! Alla knäcker inte alls på den, inte lika mycket som jag i alla fall, för jag vann på den idag och blev TOTALLY SINGSTAR! ;)

2007-12-16 @ 03:33:43
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback