Sosötotasostote Kokajojsosa!

På fredagen för en och en halv vecka sedan kom ett litet blont yrväder förbi Norrköping. Jag hade längtat så länge efter att få träffa henne. Vi kramades, åt maffig och svindyr café-sallad, kramades lite mer, pratade, pratade, pratade (bland annat röverspråket, åtminstone jag. Jag hade faktiskt en anledning), promenerade i snön... Sedan åkte hon bort från snön, till Oman av alla ställen, och nu kan ni se bilder därifrån på hennes blogg. Varning utfärdas dock - hon hade inte dåligt väder, om man säger så.

Tack för att du ville leka med mig, kära Kajsa!


Kommentarer
Postat av: Nanó

Lucky Kajsa!! Vem skulle inte vilja ta en fika med någon så fantastisk som du.

Postat av: victoria

Kul! jag vill också träffa Annika! Och jag vill också träffa Kajsa!

2007-12-18 @ 15:47:31
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Sandra

ÅÅÅH VAD FINA NI ÄÄÄÄR... Önskar att jag också hade fått vara med och fikat :) Är din sjal från Indiska? Den är så himla fin!

2007-12-18 @ 16:30:16
Postat av: Sarah

åh, mysigt!

2007-12-19 @ 20:19:05
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: lotta

ååh, annika, var har du köpt den sjalen? skitsnygg verkligen!:D

2007-12-19 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback